(menade två VECKOR i förra inlägget)
Tänkte att jag kan börja berätta om mig själv lite, behöver skriva av mig också.
Jag har alltid varit en tjej med höfter ni vet den tjejen i klassen som fick former tidigt men var ändå smal.
när jag var mellan 12-15 mådde jag som bäst, älskade min kropp hade aldrig stått på en våg.
När jag var 14 slutade jag min fotboll min simning och allt som hade med träning att göra trots detta var jag ett år efter fortfarande nöjd med min vikt, tyckte jag var snygg och hade bra självförtroende.
Men mamma var inte nöjd, min mamma är själv väldigt krafig och började lägga kommentarer som "men va är det för mage" "börjar du inte lägga på dig lite för mycket nu".
Jag var 15 år var 171 lång och vägde 65 kg, min mamma tyckte jag var tjock.
Jag brydde mig inte så mycket då men sen började allt med att jag skulle börja gymnasium killen skulle flytta och ja, min värld rasade.
Tröstätatnde var min bästa kompis ett tag sedan kom självsvälten, ja pendlade upp och ner i vikt mellan 74 och 65, fick ständigt höra hur tjock jag var och att jag borde träna.
Tillslut 17 år gammal tog jag beslutet att jag inte ville bo kvar hemma, jag flyttade 100 mil till min kille, mina föräldrar hatade mig ringde och klagade hela tiden och jag tröst åt.
Nu sitter jag här ca 85 kg tung och känner bara blä, hur fan fick det gå så här långt.
Jag har nästan brutit kontakten med mina föräldrar helt och känner mig redo för att komma mig i mina gamla jeans.
Så nu blir det crosstrainer =)