Banta med mig!
En tråd för mig!!
Jag vill komma i form inför vårt sommarbröllop nästa år och nånstans får man väl börja..
Min story är följande, jag har alltid haft "former" och en benägenhet att lätt gå upp i vikt.
Jag är 162 lång och sen jag tog studenten för några år sedan har jag stadigt gått upp i vikt.
För tre år sedan vägde jag 72 kilo och lyckades gå ner fem kilo genom att minska på sötsaker och gå promenader. Nu har jag tyvärr lyckats gå upp dom kilona igen
Skulle gissa på att vikten ligger där nånstans på 70-72. Hur kan det ha blivit såhär? Jo jag är väldigt stillasittande i min vardag och älskar mat och sötsaker. Dålig kombination
Har även länge befunnit mig i ett stadium då jag helt enkelt inte orkat bry mig så mycket om hur jag ser ut. Häromdagen kände jag dock att det inte är okej att vara såhär ung och ha kulmage och valkar. Kände bara usch, nu måste jag tag i detta.
Mitt mål är först och främst att tappa ett par kilo men det viktigaste är nog att jag känner att jag mår bättre. Som det är nu har jag taskig kondis och känner mig väldigt obekväm i min kropp.
Nu vill jag verkligen lyckas med dethär då jag faktiskt vill känna mig fin och vacker som brud!
Nu kör vi brudar!!!