Banta med mig!
Det där är väl ingen liten viktnedgång! Jag gissar att den gäller för en vecka, och om du redan har hållit på att gå ner ett tag är det väl toppen!? Kul att du är så nära ditt mål nu!
Jag har följt tråden ett tag, men inte skrivit... Jag är så extermt motiverad så jag blev mest irriterad när alla skrev att de fuskade hela tiden (förlåt, jag vet hur det kan vara... så inget emot er i sig. Jag förstår.) Men därmed hoppas jag också kunna sprida lite av min motivation.
Jag har invägning på onsdagar. I onsdags hade jag gått ner exakt 8kg på tre veckor med Xtravaganzas helfart. Om en och en halv vecka kommer jag gå över till att äta vanlig mat igen - men givetvis i nyttigt urval. Fortfarande inga som helst onyttigheter (godis, glass, chips etc.) Fördelen med att bryta matvanorna helt och bara få äta soppa, omega3, te, vatten och kaffe, är att jag kan skapa nya vanor sedan. Jag har inget sötsug alls... Däremot saknar jag mjölk i mitt te och mat som går att tugga
För dem av er som kan (vet att det kan vara svårt med barn och så) tycker jag att ni ska spana in er på vissa klasser på gymmet och boka in dem i almanackan innan allt annat fylls på. På så sätt kommer man verkligen iväg. Jag vet att jag går på Flow varje onsdag, afrodans varje söndag o.s.v. Hitta den motion som är ROLIG. I fredags var jag på dansaerobic. Svårt men superkul. Första gången jag kollade på klockan under det passet för att se hur långt det var kvar hade det redan gått 45 minuter!