• sunzhine

Banta med mig!

Jättebra resultat tjejer, ni är jättedktiga.
    Jag har idag haft massa ärenden hela förmiddan, bakat bullar GAH!!! Utan o smaka... kände mig riktigt duktig o nu ligger alla ifrsen inför nästa veckas barnkalas... Sen har jag kört 50 min aerobics alldeles nyss så nu sitter jag här ny duschad med ett glas citronvatten. Så skönt det är o träna!!!

Man går ju ner lite olika med tanke på hur mycket övervikt man har, själv är jag lite småmullig (i mina ögon) Började på 77 kg till mina 177 cm förra måndan o vill ner minst 10 kg men vill inte stressa för jag vill kunna behålla vikten. Men till januari/februari vill jag allt ha nått mitt mål... hoppas det går

• sunzhine

Härligt att höra alla positiva resultat.

Jaghar just varit ute på 30 min promenad i blåsten med treåringen i vagn, snart ska jag lämna henne på dagis o skynda ner till gymet så jag hinner träna minst 50 min innan jobbet. Har köpt lite nötter som jag kan tröstäta på jobbet, jobbar kvall o natt o det e så trist o sitta ensam o uggla eftersom jag aldrig kan somna där!

• sunzhine

Lajsan, här ska man inte vara rädd för att misslyckas, alla gör vi våra misstag och äter något som man inte borde men man kan alltid komma tillbax o fortsätta kämpa. jag jobbar o tror det blir en cykeltur på 4 km idag, blir skönt i solen. Imorgon är det vägningsdags igen, ska bli spännande o se om jag gått ner, känner i kläderna i allafall att de sitter bättre o jag längtar efter att komma i mina gamla snygga klädet igen

• sunzhine

OJ OJ OJ vad tyst det va här, är alla ute o motionerar

Jag har just kommit hem från jobbet, blev ingen jättelång cykeltur men däremot en långpromenad så mina 4 min jag skulle gå e avklarade . Tränade 30 min aeronics igår oxå, denna vecka blir det gym på tisdag o onsdag, de andra dagarna aeerobics utom fred som e vilodag.

Spänd inför vägning, vet ju att jag inte går ner så snabbt, men får va flad för varje hekto. Om 2 veckor ska jag mäta oxå, då har det gått 4 veckor sen starten, tycker mätning ger ett rättvist svar på hur det går... Nån mer som mäter sig?

• sunzhine

Idag har vi haft kalas för våra döttrar, åt en liiiten bit tårta o kaka, aj aj aj! Men som sagt ett snedsteg kan man ta för att sen hoppa in i rätt led igen o det har jag gjort

Mina resultat i den kollektiva träningen,
    45 min motion:avklarad
    vikt: - 1 kg denna vecka

Imorgon börjas dan med 40 min aerobics!

Jag är 177 cm lång o väger nu 76 kg, vill helsst ner 10 till, men under 70 är jag glad, huvudsaken är hur jag känner mig, hur kläderna sitter, inte vikten. Dörflr jag även mäter mig.

• sunzhine

sitter ensam på jobbet o ugglar nu, har jour o kan vekligen inte sova när jag sska det på jobbet, sååå trist. Men men, dagen blev inte som tänkt, hann inte stressa ner till gymmet innan jobbet så det blev 30 min aerobic o sen cykla till jobbet o vi har varit o tränat i en gymnastiksal en timme... blev lite basket o andra lugna sporter men alltid lite motion.

Lajsan-Klart du ska berätta för oss, ingen som dömmer nån annan eller nåt. Kämpa på så gott du orkar!

Daaling-bra kämpat, härligt att känna i kläderna redan, måste va en bbra kick!

• sunzhine

Igår hade jag en så otroligt bra dag, började med 50 min på gymmet innan frukost, sen cykla till o från jobbet samt en 45 min promenad på jobbet (konaon med gratis motion!). Åt o drack bra hela dan trots barnkalas med kakor o glass m.m.
    Sen blev det lördag, åkte på marknad o sen gårsfest på kvällen så jag har druckit cider vilket är alldeles för sött egentligen o ätit potatissallad ( så himla god dessväre...) och en bir choklad kaka slank ner... Så ett snesteg Känns trist för det är ju vägning på måndag...
    Imorgon ska jag köra 60 min aerobics o planera nästa veckas motion...

Hur går det för er andra tjejer nu i helgen?

• sunzhine

Åh vad tyst det va är, behöver lite peppning!

• sunzhine

Jag vågade efter mycket om o men ställa mig på vågen, har slarvat i helgen o bara inte tränat så mycket så trode jag skulle gått upp men stod faktiskt still på förra veckans vikt så ;
    Vikt: +-0
    Motion: 45 min promenad avklarad.

Känner mig så duktig som börjat cykla till o från jobbet varje dag, är inte långt, blir väl kanske 5 km sammanlagt Men så mycket skönare o ta bilen men nu e det banne mig skönt o cykla oxå.

Duktiga ni har varit tjejer

• sunzhine

Bra daaling att det är ordning på dej, låter som jättebra utmaning. Ska nog ta tag i de där 30 min, imorgonbitti.

Svar på tråden Banta med mig!