Banta med mig!
![](https://www.brollopstorget.se/bundles/flmtinymce/vendor/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-wink.gif)
Har haft världens pissigaste dag och ville gå och köpa en stor godispåse och bara sitta i soffan och tycka synd om mig själv, men istället gick jag ut och kollade denna tråd och kom på bättre tankar. Jag skulle ju bara må ännu sämre och sova dåligt om jag satt och proppade i mig massa socker. Kändes så skönt att gå ut på denna tråd och bli peppad av er. Är så stolt över er alla! Vad duktiga vi är.
Emmox: var köper man ck produkterna och vad kostar dem?
Hmm, jag tänker...ska vi börja med en 45 minuters promenad i veckan under augusti månad och sen trappa upp till kanske 2 st 45 minuters promenader i veckan under september? Rapportering på måndagar? Har du nåt förslag på något gällande mat?
Alla de som vill hoppa på är välkomna!!!
Låter kanon! Att rapportera övrigt som man gjort kan ju vara frivilligt, det viktigaste är att man uppfyllt det vi kommit överens om och resten är ett bonus Lägger gärna till jogging eller styrka sen! Perfekt!!! Vi får grunna mer på hur vi ska lägga upp det.
Gällande maten kan vi väl börja med att man rapporterar hur det gått och sen se om vi vill göra något program kring det. Jag tror det smartaste är att inte stressa något och att inte ha för mycket saker till en början för då känner man sig bara misslyckad. Trappa upp långsamt. Ok, då kör vi! Jag rapporterar på måndag Ses säkert här ute innan dess och kan peppa varandra
Lycka till!!!
Hej tjejer! Vad duktiga ni alla är! Jag = stolt
Själv ska jag väga mig på måndag...
Suzhine, välkommen till kollektivträningen 45 min promenad/vecka under augusti månad. Rapportering på måndagar. I september höjer vi ribban.
Ok, rapport från veckans kollektiva träning:
45 minuters promenad: Avklarad
Vikt: -0,5 kg