Daaling skrev 2009-08-25 20:33:49 följande:
Lajsan - hoppas det inte är något för jobbigt som händer runt omkring dig just nu. Vi finns här om du vill lasta av dig!
Tack... var ska jag börja... blev uppsagd i april efter 9 år på företagat och skulle gjort min sista arb dag förra veckan men har vik året ut för en som är mammaledig, vantrivs och har ingen motivation att gå till jobbet när man vet att man inte ska vara där så länge till, letar jobb men hittar inte så mycket, sökte en ky-utb i våras som jag blev reserv på och får reda på denna veckan om det händer något, kom i reservgrupp 2 så det låter inte så positivt, har gått och väntat på detta sen i maj när jag var på intervju.
Fick reda på i lördags att mamma ska flytta från pappa, hon verkar jätteledsen och så ska man försöka stötta henne, grejen är att jag har ingen kontakt med min pappa (lång historia om gammalt som hänt) så jag är aldrig där, bara träffar mamma i bland. Kommer bli en jobbig period innan hon fått flyttat.
Haft det struligt mellan min man och mej, vi gifte oss för ett år sen men detta året har varit det sämsta under alla dom 9 år vi varit ihop, mycket beror på att vi jobbar på samma ställe och vantrivs, jobbar skift, dålig ledning mm. Men vi har pratat om det nu och är medvetna om problemet.
Känns som om det är mycket på en gång just nu, och så skulle jag då börja mitt "nya" liv i går, suck.
Så förstörde jag denna bantar tråd...