Banta med mig!
veckan som gick bjöd på mycke träning.. men i helgen vart det ingen alls och mycke mat vilket resulterade i att vågen endast visade -0,2kg....
men nu har ju jag insett att ska ja äta måste ja träna mer...
veckan som gick bjöd på mycke träning.. men i helgen vart det ingen alls och mycke mat vilket resulterade i att vågen endast visade -0,2kg....
men nu har ju jag insett att ska ja äta måste ja träna mer...
Haha skulle ut å springa idag.. har inte sprungit på flera veckor utan bara kört kondition och styrka på gymmet.. men herregud.. ja orkade knappast springa i 3 minuter.. men de slutade med 1,5km på 11 minuter...
Jag har slutat väga mig.. Och börjat mäta istället.. eftersom ja styrketränar så går de inte att väga sig hela tiden...
Jag har även bestämt med min PT att jag ska mäta min mängd kroppsfett första träningsdagen varje månad.. vilket kommer bli suveränt.. :)
Idag stod vågen på -0,5kg.. dock visar måttbandet -3cm på midjan och 4cm på kärlekshandtagen... :)
www.ellybrittasofia.blogg.se
Här kan ni följa min viktkamp, eller ja kampen för att förändra mitt liv till det bättre...
Jag vill ge er ett tips tjejer! Gör inte som jag gjorde igår.. Kör ett stenhårt kondispass på gymmet utan nått i magen, man svimmar bara... ;)
www.ellybrittasofia.blogg.se
Jippie!
-3 i midjan!
-4 över kärlekshandtagen!!!