Först till Sunzhine >> Frukt är ju himla gott om man göra nåt roligt med det, typ fruktsallad. Extra gott om man kan ha i lite ovanliga, goda frukter, typ mango (min favorit), granatäpple, vindruvor, physalis etc.
Annars vet jag inte just nu...ska fundera!
Kul flizz att läsa om din bakgrund! Jag gillar att vi kan vara ärliga och våga berätta saker här, fördelen med det anonyma internet
Anledningen till att jag vill gå ner i vikt...hmm.. Jag har alltid varit lite smått överviktig och ALLTID försökt gå ner i vikt. Har inte pendlat så mycket, men försökt träna och egentligen inte dragit ner på mycket på maten.
För ett år sen bestämde jag mig för att gå ner de extra 7-10kilona och klarade det. Var rätt nöjd med mig själv, men så kommer våren och sommaren och jag blev uttråkad på att bara tänka på vad jag åt hela tiden.
Sommaren gick och jag bestämde mig för att ta tag i det här igen. Hade nämligen gått upp nästan allt igen.. Så nu är jag här, har gått ner hälften ungefär men satsar nu på att gå ner i vikt och verkligen se till att jag kan hålla den.
Jag kan vara duktig i några veckor, månader men sen tröttnar jag. Så just nu experimenterar jag med sätt för att få mig att fortsätta med det här under lång tid framöver. Det jag testar just nu är att få äta vad jag vill en dag i veckan, så då kan jag längta efter godsaker och veta att det inte dröjer alltför länge innan jag får äta dom!
Blev ett långt inlägg, men nu ska jag äta massa apelsiner så att den här jävla förkylningen ger med sig!
Kram på er!