• Superstarfia

Banta med mig!

Mamsellen på smällen skrev 2009-09-19 16:39:05 följande:

Var och provade klänning igår, fastnade för en modell från Lilly. Så himla vacker! Jag kände mig som en drottning när jag stod där framför spegeln!"Kruxet" var att storlek 42 satt bäst på mig, men kunde inte riktigt snöras ihop i ryggen. Blev en glipa på en cm ungefär. Expediten som hjälpte mig sa att om jag fortsätter att äta nyttigt och motionera så kommer glipan att vara borta i november när jag ska tillbaka för omprovning. Nu vet jag ju hur fantastiskt snygg och vacker jag var i klänningen så nu jäklar! Glipan ska försvinna så det så! Har ni andra bestämt er för klänning?
    Jag har inte bestämt klänning ännu.. men den affären ja provat är supergulliga.. behöver ja en större klänning över höften kan man sy in den över bysten.. så det kommer alltid gå att fixa.. men jag har fått såååå många komplimanger av svärmor och svärfar och sambons mormor över att det verkligen syns att ja blivit mindre.. :)

så nu kämpar ja på.. trots fusk i helgen, då vi är hos svärisarna.. :)
  • Superstarfia

-3 cm i midjan och -2 över kärlekshandtagen! -0,6 kg på vågen.. :)

• Superstarfia

Idag skulle ja å min ena tärna åka och kolla på lite klänningar.. å vips så har jag beställt en.. :)en aspera bride, nr 4331 i ivory... heeeelt underbar för min kropp...

• Superstarfia

goood morgon..

Vikten står still den här veckan på 87,5. mest beroende på att ja kolhydratladdat inför loppet igår.. som gick över förväntan. 1 mil på 1 timme å 33 minuter.. jag är nöjd..

midjemåttet minskade med 2 cm och kärlekshandtagen med 1 cm.

• Superstarfia

idag stod vågen på 86,4 alltså -1,1kg sen förra veckan. måtten har däremot stått still..

har idag börjat med ett försök med LCHF, ska ge de 2 månader..

• Superstarfia

1 gång i veckan.. å på 4 veckor hade det försvinnit 13 cm i midjan.. :)

lillalyckan skrev 2009-10-05 18:17:17 följande:
    Wohoo! Grattis

Hur ofta mäter du måtten? Har hört att man ska göra det var 7-10 vecka för att det ska synas någon skillnad...
  • Superstarfia

Tack för alla fina tack.. det är underbart att få höra..

men ooooh ja, de finns 86 cm midja kvar, å 105cm kärlekshandtag.. :)

Hur jag gjort.. ja vet faktiskt inte.. tillbringat 2 timmar på gymmet varje dag, räknat mina kalorier å inte ätit mer än 1500 per dag..

men nu har ja gått över till LCHF för att göra ett expriment i 2 månader.. får se vad det ger.. :)

• Superstarfia

här händer iget på vågen.. däremot har det försvunnit 11 cm på måttet över naveln sen jag beställde min klänning.. ska bli intressant å se vad som hänt med klänning när jag ska prova den nästa gång.. :)

• Superstarfia

totalt har jag tappat 17cm över naveln sedan 1 september.. så jag är nöjd.. :) jag tränar ju en del, så vågen går lite saktare eftersom en del fett blir muskler..

om ja ränknar ihop alla cm ja tappat på alla kropsdelar sen start första september så hamnar ja på 42cm.. å de är inte illa..

• Superstarfia

jag både tränar på gym och springer mycket. Jag äter LCHF.

sunzhine skrev 2009-10-21 19:43:29 följande:
    jättebra superstarfia. Tränar du på gym? Äter du GI eller vanligt?
  • Superstarfia

Japps, ja var jätteanti.. å gör de här egentligen som ett expriment.. :) jag har inte haft nått större sötsug nånsin, så jag kan inte svara på det.. kan bara säga att man luktar pyton ur munnen.. och får en hemsk huvudvärk.. men de visar bara att kroppen förbränner fettet så de är bra.. maten är enkel när man fått ihop tumreglerna.. '

Hondendär skrev 2009-10-22 13:23:41 följande:
    Superstarfia >> Hur tycker du det funkar med LCHF? Du var ju rätt anti i början. Jag kör ju på VV:s pointprogram och det funkar bra, jag går ju ner i vikt. Men jag funderar på att testa LCHF eller GI, mest för att se om det tar bort mitt sockersug. Men skulle gärna vilja höra vad ni andra tycker?
  • Superstarfia
    Hondendär skrev 2009-10-22 19:36:57 följande:
    Jag antar att lukten och huvudvärken försvinner när kroppen börjat anpassa sig, eller?Nej, om sötsuget försvinner får jag se när jag testar. Ville mest veta om du och andra tyckte att det fungerade och var en bra idé..
    det tar ungefär 3 månader för kroppen att verkligen anpassa sig.. å de är inte ovanligt att de tar 3 månader innan vågen pekar neråt.. däremot har ja ju fått enorma resultat på måttbandet.. så ja tycker de funkar.. :)
Svar på tråden Banta med mig!