Banta med mig!
Mamsellen på smällen skrev 2009-09-19 16:39:05 följande:
så nu kämpar ja på.. trots fusk i helgen, då vi är hos svärisarna.. :)
Mamsellen på smällen skrev 2009-09-19 16:39:05 följande:
-3 cm i midjan och -2 över kärlekshandtagen! -0,6 kg på vågen.. :)
Idag skulle ja å min ena tärna åka och kolla på lite klänningar.. å vips så har jag beställt en.. :)en aspera bride, nr 4331 i ivory... heeeelt underbar för min kropp...
goood morgon..
Vikten står still den här veckan på 87,5. mest beroende på att ja kolhydratladdat inför loppet igår.. som gick över förväntan. 1 mil på 1 timme å 33 minuter.. jag är nöjd..
midjemåttet minskade med 2 cm och kärlekshandtagen med 1 cm.
idag stod vågen på 86,4 alltså -1,1kg sen förra veckan. måtten har däremot stått still..
har idag börjat med ett försök med LCHF, ska ge de 2 månader..
1 gång i veckan.. å på 4 veckor hade det försvinnit 13 cm i midjan.. :)
Tack för alla fina tack.. det är underbart att få höra..
men ooooh ja, de finns 86 cm midja kvar, å 105cm kärlekshandtag.. :)
Hur jag gjort.. ja vet faktiskt inte.. tillbringat 2 timmar på gymmet varje dag, räknat mina kalorier å inte ätit mer än 1500 per dag..
men nu har ja gått över till LCHF för att göra ett expriment i 2 månader.. får se vad det ger.. :)
här händer iget på vågen.. däremot har det försvunnit 11 cm på måttet över naveln sen jag beställde min klänning.. ska bli intressant å se vad som hänt med klänning när jag ska prova den nästa gång.. :)
totalt har jag tappat 17cm över naveln sedan 1 september.. så jag är nöjd.. :) jag tränar ju en del, så vågen går lite saktare eftersom en del fett blir muskler..
om ja ränknar ihop alla cm ja tappat på alla kropsdelar sen start första september så hamnar ja på 42cm.. å de är inte illa..
jag både tränar på gym och springer mycket. Jag äter LCHF.
Japps, ja var jätteanti.. å gör de här egentligen som ett expriment.. :) jag har inte haft nått större sötsug nånsin, så jag kan inte svara på det.. kan bara säga att man luktar pyton ur munnen.. och får en hemsk huvudvärk.. men de visar bara att kroppen förbränner fettet så de är bra.. maten är enkel när man fått ihop tumreglerna.. '