Banta med mig!
![](https://www.brollopstorget.se/bundles/flmtinymce/vendor/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-smile.gif)
positiva resultat: jag har varit jätteduktig med mitt Allevo program. Lever på deras pulvershakes, bars och smoothies. Känns som att byxorna sitter lite lösare.
För mig blir det däremot inte mycket motion just nu, men jag ska se till att uppfylla kravet för veckans kollektiva träning med en 45 minuters promenad någon gång under veckan.
Ja, jag började i måndags så det känns helt underbart att byxorna känns lite lösare. Hoppas på att bli inspirerad av denna "pulver vecka" och sedan kunna fortsätta i goda banor med bra mat och motion.
Mamsellen på smällen! Wow, vad du har varit duktig omed maten och aktiv förra veckan! Bra jobbat! Fortsätt så så ska du se att du snart är ute och provar brudklänningar
Måndagsrapport från veckan och vår kollektiva träning!
En 45 minuters promenad: Avklarad
Övrig motion: Börjat bli något mer rörlig med foten så har gått mer denna vecka.
Vikt: -0,7 kg
Total viktnedgång hittills: -3,1 kg
Mat: Kört Allevo shakes 1-2 ggr/dag under vardagarna. Ätit vanliga portioner under helgen, men avstått från socker.
Hur har det gått för er övriga?
Nu går vi in i september imorgon så det är dags att öka kraven för den kollektiva träningen. Vad sägs om följande varje vecka:
1. En 45 minuters promenad
2. 30 minuters styrka eller någon form av svettig konditionsträning