• spindeln

Blev hippad på Ven igår!

Igår morse knackade det på dörren. Jag öppnade och där stod en okänd man, som sa mitt namn och frågade om det var jag.
    -Ja, svarade jag och då tog han fram handbojor, ställde upp mig mot toalettdörren och sa att jag var anhållen för människosmuggling. Jag bara skrattade och försökte komma loss och då RÖT han åt mig "STÅ UPP MOT VÄGGEN SA JAG!!!".
    Sen fängslade han mig, förde ut mig på gatan där vår skåpbil står, sa att hela bilen var ju full med insmugglade fula människor och frågade vart vi hade tänkt att föra dem.
    Jag hade vid det laget fattat vad det handlade om så jag fnissade mest, och när han öppnade hoppade alla tjejerna ut och skrek, iförda hemska masker!

Sen klädde de mig i "snygga kläder" och så körde vi iväg, till Ven, där vi cyklade runt, åt lunch, fikade coch hade det jätteroligt.
    Jag hade en del uppdrag under dagen, som t. ex ta pulsen på en okänd person, erbjud en okänd person piller, bada minst 50 % av kroppen i havet, sjung Joelbitar på offentlig plats...

Det var en underbar dag!
    Och tur med vädret hade vi med...

• Svar på tråden Blev hippad på Ven igår!
  • Fenixx
    vad roligt!!

ja verkligen tur med vädret igår med tanke på allt regn som varit.
  • Mamsellen på smällen

Haha! Vilken rolig dag!
    Jag skulle blivit helskraj om någon okänd kom och satte på mig hanbojor och skrek åt mig.
    Hur många var ni?

• spindeln

Mamsellen på smällen skrev 2009-08-02 09:37:16 följande:

Haha! Vilken rolig dag! Jag skulle blivit helskraj om någon okänd kom och satte på mig hanbojor och skrek åt mig.Hur många var ni?
    Vi var 14 stycken, med mig inräknat.
Svar på tråden Blev hippad på Ven igår!