26 september
vi gifter oss 26 sep kl 15.00
planerna är i full gång
håller på att greja festprogram, några roliga tips?
ska ha fest efteråt i prästgårn blir 48 vuxna och 16 barn
vi gifter oss 26 sep kl 15.00
planerna är i full gång
håller på att greja festprogram, några roliga tips?
ska ha fest efteråt i prästgårn blir 48 vuxna och 16 barn
hej tjejer, idag är det 1 månad kvar och massa kvar att göra
idag var jag iallafall hos frisan fick håret uppsatt och blev sminkad, supernöjd
vad har ni kvar att göra?
vill verkligen göra gelenaglar, men när borde man göra det?
idag är det 4 veckor kvar
vart gifter ni er?
inte nervös bara lagom stressad tror och hoppas att jag inte kommer hinna bli nervös
har ni blivit hippade än, misstänker skarpt att min kommer ske innan söndag
fick min möhippa idag eller igår....trodde jag skulle jobba men icke.....haft en galet rolig o bra dag
ahhh har ju massor kvar att göra, får inte mycket gort med mina barn
idag har jag hunnit med en del, lämnat klänningen hos sömerskan, lämnat ringarna för grav+ puts och gjort om i tårtbeställningen
Birdie09-nä vi har ganska tajt budget så dom e på tok för dyra för oss
håller på att sy cape att ha över brudklänningen om det blir kallu ute, nu är frågan, sidenband eller mantelspänne?
då syr jag fast ett spänne imorgon....
idag har vi skrivit ut alla framsidor till festprogramet
idag köpte vi den sista spriten samt hämtade ut ringarna....vi kommer ha vårt vigsel samtal nästa onsdag!!!!!!!
är inte de lite i sista sekund???
jobbar imorgon o fredag sen är det 2 veckors semester för oss....nästa vecka är full i kalendern med bröllops pyssel
vad har ni kvar att göra?
jag har massor, mest små detaljer
skönt att ha allt klart, vi åker på resa måndag morgon så vi måste även fixa allt sånt nu i veckan
paris och ni?
JÄVLA IDIOTER....
ursäkta språket men idag när jag kom till öppna förskolan(ligger på ovanvåningen i festlokalen)
sitter de en lapp på ytterdörren, allemanut i prästgården söndag 27 sep kl 10,00
vi har bokat fre-sön....bara för att kunna ha alla saker kvar + städa på söndagen....kommer ju kännas olustigt att ha folk springandes där när våra presenter+mat o dryck
jaja vi bor 800 meter ifrån så jag får väl vara där redan 8-9 o ta bort de mest värdefulla, har tyvärr fått erfara tidigare att man inte kan lita på folk....
prästen har precis åkt hem från vigselsamtalet, känner mig lite halvt lost men de e väl bara charmigt
efter fotograferingen ska gurra skjutsa mig till mottagningen på en flakmoppe, hihi
hur går det tjejer?
2 dagar kvar
inatt satt jag och gjorde stora placeringstavlan
i eftermiddag ska jag fixa naglarna, hämta bestick, m2bs kläder
nu blir man ju lagom arg!!!
ringde pastoratet idag för att kolla om vi kunde hämta nyklarna redan ikväll då visar det sig att scouterna ska vara i lokalen hela dagen till kl 16,30!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
fast vi bokat hela fre-sön sen flera månader tebax!!!
men min underbara sambo blev riktigt arg, fast han fortfarande var trevlig och dom skulle fixa det, så håll tummarna nu!!!!