• MissMijah

toalettkorg!! =)

Jag har ordnat en korg som ska stå inne på toaletten i festlokalen. Har lagt i lite servetter, plåster, sax, tamponger och så vidare.
    Är ni fler som gjort en korg? vad hade ni i era?

Jag skulle även vilja skriva en liten skylt med något roligt rim till, förslag?

tack!

• Svar på tråden toalettkorg!! =)
  • Bondbönan

Gulp! Ytterligare en sak att planera... toalettkorg!!!

• Mulken

Flygande taxen skrev 2009-08-05 08:00:32 följande:

Jag ska (kanske) också ha en toalettkorg och det som jag tänkte lägga i min, förutom det du skrev, är en liten flaska hårsprej, en kam, huvudvärkstabetter, deo-spray och mintpastiller.Såg ett rim till en toa-korg här på BT som löd såhär:Kära gästTa det du behöveroch lämna resten,skynda dig sedantillbaka till festen.
    Hahahaaa, nej vad catchingt! Och vilken bra idé det här med toalettkorg! Kudos till er alla! Hade inte tänkt på det om jag ska vara ärlig..! :D
  • KatjaB
    piggelinbride skrev 2009-08-05 10:38:52 följande:
    Vi hade ockxå toalettkorg på vårt bröllop och det var ett uppskattat inslag av alla. I korgarna hade vi:HårsprayNagellack (för söndriga strumpbyxor)HårbandStrumpbyxorGodisTuggummiLäkerolCigaretterSnusTändareSkoputsHandfläkt (som sedan någon tog med till borden och använde för att fläkta sig med, den skickades runt och var ett roligt inslag)HuvudvärkstabletterKamPlåsterTampongerVi kunde inte ha sprit i vår eftersom vi inte hade en sådan lokal, men om ni kan det så är det kul att lägga en en liten snaps eller två ;)Hoppas du får ihop en bra korg :)
    tog inte folk det som att det var okej att röka inne på toaletten då?
  • Fotbollsfru

Vi har i både killarnas och tjejernas:

Hårmousse
    Tuggummi
    Kondomer
    Våtservetter
    Rakhyvlar
    Tops
    Huvudvärkstabletter
    Spraydeo

Tamponger finns i tjejernas

Vi skrev: Ta vad du behöver och lämna resten. Skynda sedan tillbaka till festen. (Taget från internet nånstans)

• För  kärlekens  skull

knep idéen.... nu är det bara 5 dgr kvar o jag hoppas o tror att gästerna på festen kommer att uppskatta toakorgarna....
    kommer även ha tända värmeljus på toaletterna med doft.....

• Bondbönan

Nu har jag satt min mamma på det här uppdraget!

Själv håller jag på att sy 70 servettringar...

• MilosMamma

Vi har med en toakorg, men man behöver ju inte överdriva.
    Vi har
    tandborstar (ifall nån akut måste borsta tänderna)
    tandkräm
    hårspray
    spraydeo
    nål tråd
    plåster
    savetter
    panodil
    tamponger o bindor

• Nicossambo

Det här var en riktigt rolig idé, som jag är sugen på att också ha på vårt bröllop,

• MissMijah

Kan säga att våra gäster var så tacksamma och glatt överraskade över korgen!

Det som gick mest var: plåster, tuggummin och spraydeo!

• Eelin

oj vilken rolig idé! det måste vi ha. vad för sorts korg använder ni?

• monsterbruden

har ni lagt korgar i både tjejernas o killarnas toalett?

• Alexxxi

Har hört folk som har haft spray och parfym med tex.

• MissMijah
    monsterbruden skrev 2009-08-17 20:25:56 följande:
    har ni lagt korgar i både tjejernas o killarnas toalett?
    vi hade en korg utanför toaletterna på ett litet bord.
  • FelizLane

Jag ska ha en liten toabok där man kan skriva hälsningar eller nått. Tycker det är kul att läsa sen ;D

• Pinupp

Japp detta är en superide! Den e ett måste på vårt bröllop!

• Alexxxi

Varför har man kondomer?? Det är ett bröllop inte ska folk hålla på, det e ju respektlöst tycker jag.
    Eller är det mer som ett skämt? Detta med toalettkorg e helt nytt för mig nämligen.

Fotbollsfru skrev 2009-08-08 08:22:46 följande:
    Vi har i både killarnas och tjejernas:HårmousseTuggummiKondomerVåtservetterRakhyvlarTopsHuvudvärkstabletterSpraydeoTamponger finns i tjejernasVi skrev: Ta vad du behöver och lämna resten. Skynda sedan tillbaka till festen. (Taget från internet nånstans)
  • Puman08

Tycker det är jättebra med kondomer. Folk smittas så av all kärlek som ligger i luften och oavsett om man har en partner eller inte är det många som vill/behöver få ett utlopp för detta! Tycker absolut inte att det är respektlöst, snarare smickrande över att de är så pass glada :)

• MissMijah

Haha! vet inte om man ska se folks kåthet som glädje?

Mja på vårt bröllop hade de fått göra vad de vill, men vi köpte inga kondomer, så förutsägbara får de vara själva.

Svar på tråden toalettkorg!! =)