Presentproblem...
Jag funderar en del kring detta med bröllopspresenter. Vi gifter oss i november och kommer i inbjudan ha ett löst papper med länk till vår bröllopshemsida samt inloggning till vår presentlista. På hemsidan har jag en flik som heter "presenter" och info om att man kan använda sig av presentlistan "i nödfall" om man önskar. På så sätt hoppas vi att gästerna skall förstå att listan inte är ett måste utan att vi välkomnar egna idéer kring presenter. På listan finns saker som kostar under hundra till som dyrast 2-3000.
Jag hoppas att detta skall fungera bra, hur har ni gjort? Jag vill inte att gästerna skall känna sig obekväma!
Då min syster gifte sig förra året (samma syster som jag berättat om i ett annat inlägg som sagt att hon vägrar komma på mitt bröllop om hon ej får komma på vigseln... talade hon om för varje person vad de skulle köpa - detta tycker jag är inte så lite fräckt faktiskt.... Till oss sa hon att vi absolut inte behövde köpa något men OM vi skulle det så skulle vi köpa Eva Attlings champagneglas i presentpack.....
Hepp! Så kan man också göra förstås... eller inte!