Inlägg från: soon honeymoon |Visa alla inlägg
  • soon honeymoon

7/11 Tips budgetdukning. Höst eller vinter?

Det är svårt att veta vädret den 7 november. Senhöst eller tidig vinter? Någon som kan tipsa på budgetdukning? Blommor eller annan dekoration? En massa ljus måste det bli i mörkret i af. Dessutom funderar jag på att ha annat än champagne/bubbelvin till brudskålen som en udda detalj. Skulle va kul med någon höstig/vintrig drink istället. Någon som har ett bra recept?

• Svar på tråden 7/11 Tips budgetdukning. Höst eller vinter?
  • soon honeymoon

Tack för era svar! Jag tycker också att det är läckert med ljus i alla former och storlekar, gärna i olika vaser och ljuskoppar. Något som är superfint är grankvistar i en genomskinlig vas. Innan era inlägg kände jag att det kanske skulle bli för vintrigt. Men det kanske funkar? För er som gifter er i slutet av november ÄR det ju vinter (i af här i Norrland) så det är mitt tips till er!

• soon honeymoon

Igen, tack för tipsen! Måste nog vänta in väderleken. Det är ju lite avgörande om det hunnit komma snö, då är höstlöv kanske lite passé? Jag har köpt cellofanpåsar på Panduro som jag ska använda till presenten till gästerna, någon som har en idé vad man kan fylla dem med som gärna matchar dukningen....

Svar på tråden 7/11 Tips budgetdukning. Höst eller vinter?