• Drömaren

    extrem möhippa!!

    jag har en kusin som skall gifta sig i för sig inte fören om ett och halvt år.men hon har redan börjat längta efter sin möhippa. vad kan man hitta på en extrem tjej som henne. hon har inga hämningar alls:)någon som har något roligt förslag???

  • Svar på tråden extrem möhippa!!
  • september2009bröllop

    på min möhippa fick jag bland annat dansa poledance

  • Hofsan

    Hyr in en krokimodell. Det är helt galet kul.

  • Drömaren
    Hofsan skrev 2009-08-13 19:00:28 följande:
    Hyr in en krokimodell. Det är helt galet kul.
    vad är en krokimodell för något? aldrig hört talas om!:)
  • nennesjuttioåtta

    Forskajak - grymt kul och adrenalinsprut genom öronen

    SUMOBROTTNING är ju sjukt roligt!

    längdskidåkning genom stan, på barmark allltså.

    Eller menar du uppdrag?

  • NightElf

    Vart bor ni någonstans? utanför Uppsala finns en höghöjdsbana, en hinderbana uppe i talltopparna.. Var där på en möhippa och vi var livrädda allihop! Det snackades mycket om det efteråt! Annat ni kan göra är gocart, minimoto, låta henne hoppa fallskärm, paintball (inte för nära inpå bara eftersom det blir blåmärken), dansa någon dans typ Bollywood dans....

    En krokimodell är btw en nakenmodell

    Ha så kul!

  • aikidoaasa
    NightElf skrev 2009-08-13 19:10:27 följande:
    Vart bor ni någonstans? utanför Uppsala finns en höghöjdsbana, en hinderbana uppe i talltopparna..
    Jag avråder från Naturcraft som det stället heter. Visst har jag varit där förut, men är inte imponerad av hur de kan boka in ett besök... ringa kort tid innan det är dags och säga att VI måste ändra på vår planering med aktiviteterna för att de inte kan då de har planerat dåligt. (De har vetat sedan några månader tillbaka)... ok, det händer saker, det vet vi. Men det som verkligen får mig att bli rosenrasande det är att när vi får höra om hur de vill att vi ska göra så är det ett alternativ som vi INTE kan gå med på så att vi avbokar så skickar de ändå en faktura som skall betalas... hela beloppet då vi inte avokade i tid!? Hallå!? De kunde ha ringt oss tidigare isåfall och meddelat att de inte kunde hålla sig till dealen. Efter mycket om och men så fick vi äntligen dem att ta tillbaka sin faktura.

    Om man bortser från dem så kan jag rekomendera s.k. höghöjdsbanor som finns på andra ställen runt i sverige. De är toppenroliga!
  • valkyriana

    bungejump, kanske från luftballong där ni alla är med???? Inte och hoppar då naturligtvis.

  • 090829 brud

    jag tycker att man skall göra något som alla kan delta i.
    det finns ju olika ställen som har typ fångarna på fortet tema, väldigt roligt, fick göra det på min egna möhippa.

    Forsränning är annars väldigt roligt, det finns ett ställe i värmland som annordnar vildmarksäventyr.

  • workoutgirl

    åh jag hade velat gå en sån där äventyrsbana där man får klättra i träd och åka linbana.

  • emelieochlinus

    Nakenmodell som man tecknar av


    Drömaren skrev 2009-08-13 19:02:00 följande:
    vad är en krokimodell för något? aldrig hört talas om!:)
  • emelieochlinus

    Jag fick åka någon slags värstingbil. Typ som en formel 1 men där det fanns ett säte bredvid föraren där jag fick sitta. Den axade 0-100 på 3 sekunder, snacka om bergodalbanesugkänsla i magen. Jag tjöt som bara den! Fy vad roligt! Den heter Ariel Atom.
    En av mina vänner hade visst någon gång snappat upp att jag gillar acceleration och tänkte att det skulle passa vilket det verkligen gjorde! www.arielatom.com/ Jag fick åka den på Linköpings motorstadium utanför Linköping. www.arielatom.se/kontakt.php

    Lite senare var vi på en dansskola där vi alla fick en lektion i egyptisk magdans! SÅ kul! Jag fick med mig CD-n med musiken hem så jag har dansat upp dansen för m2b till hans förtjusning!

    Det jag tyckte var kul var att vi både gjorde saker som alla kunde vara med på men att jag också fick göra den där värstingbilgrejen.

  • passionsblomman

    En otroligt rolig sak jag gjorde på helt eget bevåg var att köpa en aerobatic-flygning. Dvs man åker ett litet flygplan som gör looping och skruvdyker och gud vet allt. Där kan vi snacka om fart och g-krafter och allt. Det var hur kul som helst.

    och forsränning var galet roligt också, jag skrek av glädje hela vägen!

  • Rosenpetunia

    Tropicarium i Kolmården, kanske?
    Dyka med hajar, närkontakt med ormar och spindlar (ögonbindel på när man förflyttar sig mellan aktiviteterna så hon inte har en aning om vad som ska hända härnäst), bli nedsänkt (sittandes i en gallerbur)i alligatorernas bassäng...

Svar på tråden extrem möhippa!!