• aikidoaasa

extrem möhippa!!

NightElf skrev 2009-08-13 19:10:27 följande:
    Vart bor ni någonstans? utanför Uppsala finns en höghöjdsbana, en hinderbana uppe i talltopparna..
    Jag avråder från Naturcraft som det stället heter. Visst har jag varit där förut, men är inte imponerad av hur de kan boka in ett besök... ringa kort tid innan det är dags och säga att VI måste ändra på vår planering med aktiviteterna för att de inte kan då de har planerat dåligt. (De har vetat sedan några månader tillbaka)... ok, det händer saker, det vet vi. Men det som verkligen får mig att bli rosenrasande det är att när vi får höra om hur de vill att vi ska göra så är det ett alternativ som vi INTE kan gå med på så att vi avbokar så skickar de ändå en faktura som skall betalas... hela beloppet då vi inte avokade i tid!? Hallå!? De kunde ha ringt oss tidigare isåfall och meddelat att de inte kunde hålla sig till dealen. Efter mycket om och men så fick vi äntligen dem att ta tillbaka sin faktura.

Om man bortser från dem så kan jag rekomendera s.k. höghöjdsbanor som finns på andra ställen runt i sverige. De är toppenroliga!
Svar på tråden extrem möhippa!!