• charmed84

hemsidor med material till hemma gjorda inbjudningskort?

Någon som har någon bra hemside adress på lager till material till hemma gjorda inbjudningskort?

• Svar på tråden hemsidor med material till hemma gjorda inbjudningskort?
  • Flygande taxen

cp.c-ij.com/en/index.html

Det är inte en nätaffär eller så, men det finns massvis med scrap-saker och färdiga + halvfärdiga kort att ladda ner gratis. Bara att printa ut hemma om man har en skrivare.

• emilou77

Jag har beställt från Vistaprint www.vistaprint.se/br%C3%B6llop/gallery.aspx?pg=39&preid=57&rd=2

De är kanske inte de mest spännande i världen men vi ville mest ha nåt till ett rimligt pris. Har tidigare beställt både visitkort och annat material därifrån och är mkt nöjd. Obs att priserna är exkl moms.

• emilou77

Jaha, du ska klippa och klistra själv? Glöm mitt inlägg då :)

• charmed84

det gör inget emilou77

• AlaM

www.scrapbooking4you.se
    www.mycards.se

De två har en hel del att välja på och de är lätta att maila och fråga om tips om man behöver hjälp. Jag har köpt det mesta i butik för att slippa fraktkostnad men jag har kompletterat med smågrejer från dessa ställen. Sen köpte jag också kuvert, eller cellofanpåsar, på nätet för att det var svårt att hitta i butik. Det köpte jag jättebilligt på

www.sykompaniet.se

• källerudd

www.Panduro.se
    www.mycards.se (här kan man beställa egengjorda stämplar om man vill ha det)

På dessa båda ställen har jag bestält vissa saker till korten

men mitt tips är nog att titta på papper i butik om man har möjlighet..för, el iaf jag tyckte, det kan vara svårt att se vilken nyans det är på pappret på en hemsida el i katalog...

Det fick jag erfara när jag skulle göra inbjudningkort till en vanlig fest och bestälde turkos papper enligt namn, de va ljust ljust blå och jag fick göra en ny beställning...

• charmed84

tack så mycket har sprungit runt i halva borås i dag men igen har den rosa färgen jag vill ha på papper och i kväll ska jag kolla in hemsidorna och se om jag hittar den där

• charmed84

toppen där hade de även breda band och fruktansvärt billigt på ebay

Svar på tråden hemsidor med material till hemma gjorda inbjudningskort?