Inlägg från: Ellani |Visa alla inlägg
  • Ellani

Boråsbrudar del 4

Jag smiter in här med, den 5e september är det dax för oss!
    Vi gifter oss dock på Tjörn.
    Bestämde oss för drygt en månad sedan, så det har vart lite bråda tider, men nu börjar det ordna upp sig, även om det är mycket kvar...

• Ellani
    september2009bröllop skrev 2009-08-20 21:53:32 följande:
    Hej gumman.. Har du hittat hit nu från vår september tråd
    Yes, den låg överst bland senaste trådar, lönar sig att kika där ibland
    Hur har de gått för dig med tårtorna??
  • Ellani
    september2009bröllop skrev 2009-08-20 22:00:23 följande:
    Inte så bra... inte bra alls faktiskt... Vi ska testa ett annat konditori på måndag eller tisdag.. Men det löser sig nog.. Tänk om tårtan inte är bra därifrån då får jag panik...Igår fick jag panik iaf.. angående frisören som blandat ihop mig med med en annan bröllopsuppsättning så jag helt plötsligt stod utan frisör och smink.. Tur att det löste sig men funderar ändå på om man skulle byta..
    Hm, inte kul! Jag har lite samma, ska köpa tårta i Stenungsund, inte smakat den än, ska NOG hinna på lördag. Finns inte så många fler ställen att välja på, och frakta tårta till 80 pers känns ju sådär...
    Så hoppas på farmor Gretas, det låter ju bra iaf
  • Ellani
    Martinaa skrev 2009-08-20 22:11:11 följande:
    Gör ett nytt försök, nån som smakat på Gullkragens tårtor eller vet ungefärligt pris på deras tårtor??
    Jag åt ljuvliga chokladmousse bakelser förra året på ett bröllop!
    Men pris har jag ingen aning om!
  • Ellani
    JCH skrev 2009-08-22 13:53:41 följande:
    Var idag på Brides and Beuties i stan för att kika lite på modeller och priser men det var väldigt utplockat. Verkar också som att deras grej är stora kjolar och mycket pärlor!? Någon som har erfarenhet från butiken/klänningarna?
    Jag provade klänningar där, men jag håller med dig! Klent utbud och massa ryssryss!
    Köpte min i blidsberg hos Isabella, men jag är inte nöjd med dem. Klänningen var 3 år gammal & jag betalade fullpris (tycker inte jag är ok) När jag la upp den så är sömmen nedtill sned, vinn, skev ojämnt sydd och inte rak på ett ställe. såg förjäkligt ut!!! Tur att jag la upp den...

Däremot så hyrde vi kläder till mannen på Ringheims i brämhult, hon var SUPER trevlig, så jag ångrar att jag inte köpte min klänning där. Åk dit!
  • Ellani
    JCH skrev 2009-09-04 17:04:10 följande:
    Vart tog alla vägen?
    Imorogn är det dax för iaf mig och september2009
    Lycka oss till
Svar på tråden Boråsbrudar del 4