Inlägg från: emertin |Visa alla inlägg
  • emertin

September 2009 del. 5

Mig glömde ni.... Vi gifter oss 26/9

• emertin

Vad ska ni ha för vigselring? Vi var och tittade på ringar i lördags men det är svårt.....

• emertin

Sanniis - Vi ska ha chips, chilinötter och salta pinnar på kvällen

• emertin

Sanniis - Jag ser inte heller fram emot att bli fotograferad, avskyr att vara med på bild och brukar göra mitt bästa för att slippa i vanliga fall. Fast jag hoppas att jag kommer att känna mig så fin att det inte kommer kännas konstigt.

• emertin

carolaj - Måste ni bestämma det nu? Ni kanske kan se hur det känns och passar när det väl är dags?

• emertin
    MyochErlend skrev 2009-08-15 23:15:12 följande:
    Det e så kul.. för här i Norge så är det vanligast att ngn annan öppnar presenterna åt en ... och så kan alla gäster gå runt och se vad man har fått..men då kommer de bli besvikna på vårt för det e INTE EN CHANS.. att jag skulle låta ngn annan öppna våra paket..Det e ju jättekul ju :DVi kommer inte hinna öppna våra förrän en vecka senare :)... för vi tar med allt hem på söndagen.. kommer hem ganska sent till oslo och kl 10 på måndagen går bröllopsresan till budapest.. Väl tillbaka vid lunchtid lördagen efter så har min man en stor spelning på kvällen ... så det blir ingen paket öppning förrän på söndagen....Åh........det pirrar i maaaaaaaaaaaaaagen :D:DD:D
    BRA tycker jag! Många lägger ner mycket tid och pengar på själva paketet och då är det trist om man inte hinner se det vackra pappret eller banden....
  • emertin
    gosbruden skrev 2009-08-16 06:31:17 följande:
    Vi var och hämtade våra ringar igår!! :) De var så fina :) Vi valde gravyr där det stod vigselplatsen och datum. Nu ligger de uppe och väntar på att få bäras :)Jag valde en vigselring som går ihop med min förlovningsring. Samma sak för min blivande! :)
    Ska din man ha två ringar?

Jag kommer inte att få plats med så mycket gravyr i min ring, har strl 15,5 och dessutom sten eller stenar så det blir inte så mycket yta kvar tyvärr....
  • emertin
    Arwent skrev 2009-08-16 09:33:36 följande:
    I går blev jag och sambon hippad och svensexad! Vi hade det jättetrevligt båda två.
    Å så härligt!!

Idag har jag varit hos min syster och fått håret fixat och blivit sminkad, känner mig så fin!!!!!
  • emertin
    thildamy skrev 2009-08-16 12:09:59 följande:
    ska ni dansa vals???vi vill inte ha nån vals men kan tänka mig en tryckare....hur har ni tänkt?vad kul för er alla som blivit hippad /svensexad undra om vi får nån jag tror inte det....
    Vi kommer att dansa vals, och även ha två eller tre valser till efter själva brudvalsen
  • emertin
    Ellani skrev 2009-08-16 12:07:52 följande:
    Cookie, fina ringar! Vi har likadana skor ser jag Vi kommer ha vigselringar i vitguld, jag en enstens och maken en som är hälften så smal som förlovningsringen (våra är i rött guld). Ska hämta dem nästa vecka och lämna in förlovnings för tillfixning! Vi åker på "bröllopsresa" onsdagen efter bröllopet, den 9e till Grekland- Thassos, men vi tar med våra föräldrar så vi får lite barnvakt till vår dotter som är 10 månader Vi bor i samma stad som mina föräldrar men min m2b är från Sundsvall 80 mil bort så svärisarna träffar sällan varandra. Kommer bli super!Men tänk, om 3 veckor är vi gifta, känns tokigt spännande Ska lägga in min klänning idag, över brösten & lägga upp den... Inte kul... Men men...
    Ska du sy om den själv?
Svar på tråden September 2009 del. 5