September 2009 del. 5
Jag har visst ramlat bort från listan
Jag ska oxå gifta mig den 9/9-09 så du blir inte ensam från Sverige =)
Jag har visst ramlat bort från listan
Jag ska oxå gifta mig den 9/9-09 så du blir inte ensam från Sverige =)
Oj, vad ni skriver vad kul att läsa.
Strumpbyxor kommer att bli solbruna för mig eller någon annat åt det bruna hållet
Ringen kommer på onsdag och då får jag se hur gravyren blev i min ring som oxå är 15 mm och har stenar. Jag har datum och hans namn.
Hur gör ni med borddekorationen? Fixar ni det själva eller inte?
Jag kommer att göra borden själv. Men vet inte riktigt hur. Blommor blir det inte eftersom vi har allergiska gäster. Jag har tänkt mig godis istället för blommor och sen något att läggapå borden mellan små skålarna...
Vet inte vilka färger eller något. Men har hittat små godis hjärtan på myheart.se som jag kan tänka mig. (Vi är båda godisälskare och då mest choklad så det passar oss)
Just nu lutar det åt små skålar med svartgenomskinligt band runt och vita, silver och lila godishjärtan. Men vet inte om silver är en hit?!?! Kanske ska hålla mig till 2 färger?!?!?
Förslag på något roligt borddekor med godis?
Jag har använt nagelolja sen i somras för att mina naglar ska hålla och inte gå av. Nu är de super långa och jag får se vad hon ska göra med dom på den stora dagen. Vi kommer självklart att diskutera ihop oss när det är dax, men jag ska försöka hålla det så det blir mina naglar och inte konstgjort. Har bokat en vanligt manikyr med franska naglar. Sen finns det utrymme för lite extra tid om det kan behövas. 480 kr tar hon.
Kan säga att lillfingret redan har fått en törn och gått av ca 2-3 mm in i nageln. Men jag hoppas det går att rädda