September 2009 del. 5
Vi åker till Grekland, Rhodos på onsdagen efter bröllopet. Vi ska vara iväg en vecka och bo på 5- stjärnigt all inclusive hotell. Ska bli sååå härligt!
Vi åker till Grekland, Rhodos på onsdagen efter bröllopet. Vi ska vara iväg en vecka och bo på 5- stjärnigt all inclusive hotell. Ska bli sååå härligt!
Arwent: Jag tyckte att båda var fina, men fastnade lite extra för det gröna. Vilken underbar dukning ni ska ha!!
Myocherlend: Håller helt med dig! Visst är vi sååå lyckligt lottade! Gäller att komma ihåg det i stunder av stress. Och ärligt talat, vad är det värsta som kan hända om inte allt blir exakt som man tänkt?
Igår skickade vi efter våra festprogram och mkt annat hos kortdesign.se. Ska bli roligt och få hem allt snart.
Idag blev m2b kidnappad av svensexakillarna. Han fick klä på sig piratkläder och sen drog de iväg. Vart vet jag inte Så kul!
Själv blev jag hippad 2 augusti!
Glömde fråga en sak: Ska ni ha "snacks" på kvällen? Vad ska ni ha i så fall? Hur mkt kan man behöva köpa av allt om man är drygt 42 personer?
september2009bröllop: I min vigselring kommer det stå Susanna *hjärta* Leo 12/9 2009. Leo har ingen vigselring, men kommer lägga till datumet i förlovningsringen (där det redan står Susanna och förlovningsdatumet).
delirious: Vi tänkte också ha chips och liknande och kanske godis. Ingen nattmat här heller. Tror att det räcker gott och väl med snacks.
MyochErlend skrev 2009-08-15 14:05:38 följande:
Ellani skrev 2009-08-16 21:29:02 följande:
Ojdå, blev lite knas med citaten....
Hur gör ni andra här med gästbok? Ska ni ha en? Vad för typ ska ni i så fall ha? Skulle behöva lite tips. Vi vill ha, men en ganska liten. Vi kommer bara ha drygt 40 gäster så det det behöver ju inte vara en jättestor där det blir en massa sidor över.
Jag hoppas att det är fint väder den 12/9 för jag har inte tänkt ha något extra på mig. Vill ju inte dölja den fina klänningen Dessutom kommer vi inte vara ute särskilt länge åt gången, så det är nog inga problem.
Underkläder har jag köpt, en vit axelbandslös BH med lite spets på sidan samt tillhörande trosor. Ville egentligen haft korsett och strumpebandshållare och hela kittet, men det funkar inte riktigt. Ska ha sko med öppen tå och då kan jag inte ha strumpor. Korsett under klänningen blir nog varmt och trångt.