Inlägg från: Arwent |Visa alla inlägg
  • Arwent

September 2009 del. 5

Hej flickor!
    Jag behöver lite hjälp. Jag håller på och provdukar här hemma och kan inte bestämma mig för vilket placeringskort jag ska välja. Det gröna eller det vita? Bilder finns i mitt galleri.

• Arwent
    september2009bröllop skrev 2009-08-14 21:22:47 följande:
    Jag tycket det gröna men inte för att jag vill göra dig mer förvirrad men varför inte grön lapp med vitt band?
    Ja det är också ett alternativ, problemet är bara att jag precis köpt 30 meter grönt band.
  • Arwent

Okej, vit lapp leder än så länge.

Sjuttiosexan: Tyvärr är skorna köpta i en lokal butik =ingen kedja...
    Och priset är nästan skrattretande 199,50 på rea.

• Arwent

I går blev jag och sambon hippad och svensexad! Vi hade det jättetrevligt båda två.

• Arwent

Ja här kommer det vara strålande sol och alldeles lagom varmt den 19:e och säkert alla andra dagar i september också. Men jag har införskaffat mig en liten shal, schal, ahcal äsch vad #¤&&&%6tygyr655! Hur stavas det? Ett tygstycke att ha över axlarna. På H&M iaf för inte många kronor. Det är ju inte många långa stunder man är utomhus ändå.

Paraplyer har jag köpt nu med. Jättefina stora vita på tradera för 69 kr st, fullt överkommligt pris. Onödigt egentligen för det ska ju inte regna

Och Prällen har vi pratat med idag. Vi fick önska om vi ville men vi hade ingen uppfattning om någon utav dom så de fick bli den som jobbade just då. Eller alla tre fick jobba den helgen för det var fullbokat i alla tre kyrkorna i det pastoratet med vigslar och dop! Tänk så det kan bli
    Men han verkade jättebra. Vi valde psalmer 411 och 84 som flitigt rekommenderas i prästtråden här i närheten.

Men annars är här väldigt positivt just nu, sjuk bebis och en ständigt upptagen blivande man men jag har stenkoll på läget känner jag nu! Så jäkla skönt, oj nu svor jag.

Nu ska jag sluta spamma tråden och önska er en fortsatt trevlig dag. I morgon är det fredag!

• Arwent
    carolaj83 skrev 2009-08-20 16:15:31 följande:
    HJÄLP MIG!vad ska vi ha för välkomsdrinkar?jag är lika kräsen på sprit som mat, gillar varken vin eler champange...vill gärna ha någon fruktig lätt drink, förslag?
    Då måste jag få rekommendera den här: www.systembolaget.se/SokDrycker/Produkt&Butik=0&SokStrangar=

Vitt bubbelvin som är otroligt gott och lättdruket.
  • Arwent

Hej!
    Nu har jag inte läst här på länge men jag börjar bli orolig att alla gäster ska vara sjuka i svininfluensa dem 19:e. Eller att vi blir sjuka.
    Är ni rädda för det?

• Arwent
    Igia skrev 2009-09-16 09:41:38 följande:
    skönt att inte ha så mkt kvar att göra. Vi är typ oxå klara. Ska handla det sista imorgon, läsk å sånt sen är det bara dukning kvar och fest helgen lång trallande jänta skrev 2009-09-16 09:20:50 följande:
    Så är det för oss också. Jag ska handla lite läsk och så i morgon bara. Dukning på fredag. Känner mig lugn, dessutom ser det ut att bli kanonväder här hos oss på lördag!
Svar på tråden September 2009 del. 5