Inlägg från: delirious |Visa alla inlägg
  • delirious

September 2009 del. 5

vi ska ha snacks, kommer dock inte ha nån annan nattmat..Utan kör nog på lite enkelt som chips, popcorn å ostbågar..men sen också funderar vi ¨på å ha nå ostar, kex, oliver å nå dippar med eventuellt grönsaker å dippa med...

Sanniis skrev 2009-08-15 10:20:45 följande:
    Glömde fråga en sak: Ska ni ha "snacks" på kvällen? Vad ska ni ha i så fall? Hur mkt kan man behöva köpa av allt om man är drygt 42 personer?
  • delirious

vi har inte heller pratat med vår präst, vi vet inte ens vem vi ska ha :(...så jag känner mig dö nervös över den biten...allt runt i kring det också med psalmer, in och ut marsch...

Trudilutt skrev 2009-08-23 14:05:41 följande:
    Ja, visst har den gjort det!! Man börjar känna sig lite stressad nu. Som tur är har den blivande maken fått lite eld i röva, ÄNTLIGEN! Han har fixat tårta och bokat tid för att prova kläder...Annars är jag mest stressad över att vi inte har pratat med "vår" präst än? Någon mer som har det kvar?Kram
  • delirious

jaaa låtlistor är välkomna :)

TesshjärtaFred skrev 2009-08-30 16:43:40 följande:
    Jag kan dela med mig av listan, men den är typ 8 timmar lång. Blir ett lååååångt inlägg. Men kan göra det om ni vill?
  • delirious

ja dessa skor, har också kommit på att jag borde nog gå in dom lite :) har dock lite längra kvar än du till min dag...

Ellani skrev 2009-09-01 14:19:09 följande:
    Hämtat ringarna idag! Var tvungen till att smygprova min lite. *fniss*Går in skorna, känner att det borde jag gjort mer än jag har... Men det är lååångt till lördag!
  • delirious

hur mycket har ni andra kvar?
    här börjar det kännas himla lite tid över...oj oj oj vi har kommit på den briljanta idén att vi ska köra dirty dancing dansen som första dansen, alltså time of my life...och börja träna nu alltså..hm ja det kan ju tilläggas att vi är inte några dansare...jag av det mottot att jag aldrig dansar nykter :) och min sambo ja han dansar nog nykter men det behöver ju inte vara nåt positivt...hihihi

• delirious

åhhh vi har bokat en sista minuten till bröllopsresa :)...nu känns det mer verkligt, attans man är snart fru...

• delirious

här vankas det också svensexa för min m2b, men vi ska göra massa ärenden på stan och dom ska hämta honom där...Kruxet blir bara att jag ska messa min bror så fort vi byter affär, så dom vet vars vi är :) Jag vet nämligen inte exakt när dom tar honom (vet nog inte dom heller)...åh är så nervös att jag ska försäga mig...

• delirious

vi har "all you need is love" med beatles som utgångsmarsch

• delirious

vi kommer ha änglagård som ingångsmarsch :)

• delirious

jag har också klänning med släp, koimmer att ha på mig den hela kvällen ända tills hotellet på natten, men däremot kommer jag nog ta av mig underkjolen på festen för att "förminska" klänningen lite :)

FruKråka skrev 2009-09-11 12:09:12 följande:
    Nu spammar jag massor förståss, men det är så mycket som snurrar i huvudet inför morgondagen.Ska ni ha brudklänningen på er hela festen, i taxin och in på hotellet (ni som ska spendera natten på hotell, menar jag nu, inte alla som ska det)?Varför jag frågar är för att jag har en klänning med mycket vidd, pga underkjol och ett släp på 1, 5 m (går att fästa upp vid dansen).Sitta i taxin med stor klänning, tar ju mycket plats, plus att det kanske blir fläckigt om det är något spill i baksätet från förra taxigästerna?
  • delirious

nä jisses, och snart är det dags för oss också...känns som om tiden gått så fort. Träffade prästen igår, så nu känns det på nåt sätt verkligare. Min m2b börjar till synes vara riktigt nervös, vilket jag inte alls trodde...hi hi...trodde det var jag som skulle vara hispigast :)

carolaj83 skrev 2009-09-20 19:56:01 följande:
    nä nu är vi absolut inte många kvar, imorgon ska jag hämta hem klänningen från sömerskan+ringa bandet+kantorntänkte även försöka ta mig till öppna förskolan med barnen så man kommer bort lite från bröllops tänket
  • delirious

Jag kommer ha slöja :) vet dock inte hur jag gör i kyrkan, om jag har den för ansiktet eller inte...däremot efter vigseln tar jag av mig den

emertin skrev 2009-09-23 08:20:35 följande:
    Hej tjejer, vi få som är kvar Tänkte höra hur ni andra tänker angående slöja, verkar inte som om det är så vanligt längre....
  • delirious

Ja nu var man fru :)...jisses vilken underbar dag vi hade, kommer lägga upp lite bilder här snart...

• delirious

har lagt upp en bild i galleriet från bröllopet, hade tänkt läga in fler men har bara inte hunnit...All uppackning efter allt från bröllopet, och tvättning av 45 lakan :)...Å nu måste man packa resväskor också, åker till Kreta på torsdag :)

Svar på tråden September 2009 del. 5