September 2009 del. 5
vi ska ha snacks, kommer dock inte ha nån annan nattmat..Utan kör nog på lite enkelt som chips, popcorn å ostbågar..men sen också funderar vi ¨på å ha nå ostar, kex, oliver å nå dippar med eventuellt grönsaker å dippa med...
vi ska ha snacks, kommer dock inte ha nån annan nattmat..Utan kör nog på lite enkelt som chips, popcorn å ostbågar..men sen också funderar vi ¨på å ha nå ostar, kex, oliver å nå dippar med eventuellt grönsaker å dippa med...
vi har inte heller pratat med vår präst, vi vet inte ens vem vi ska ha :(...så jag känner mig dö nervös över den biten...allt runt i kring det också med psalmer, in och ut marsch...
jaaa låtlistor är välkomna :)
ja dessa skor, har också kommit på att jag borde nog gå in dom lite :) har dock lite längra kvar än du till min dag...
hur mycket har ni andra kvar?
här börjar det kännas himla lite tid över...oj oj oj vi har kommit på den briljanta idén att vi ska köra dirty dancing dansen som första dansen, alltså time of my life...och börja träna nu alltså..hm ja det kan ju tilläggas att vi är inte några dansare...jag av det mottot att jag aldrig dansar nykter :) och min sambo ja han dansar nog nykter men det behöver ju inte vara nåt positivt...hihihi
åhhh vi har bokat en sista minuten till bröllopsresa :)...nu känns det mer verkligt, attans man är snart fru...
här vankas det också svensexa för min m2b, men vi ska göra massa ärenden på stan och dom ska hämta honom där...Kruxet blir bara att jag ska messa min bror så fort vi byter affär, så dom vet vars vi är :) Jag vet nämligen inte exakt när dom tar honom (vet nog inte dom heller)...åh är så nervös att jag ska försäga mig...
vi har "all you need is love" med beatles som utgångsmarsch
vi kommer ha änglagård som ingångsmarsch :)
jag har också klänning med släp, koimmer att ha på mig den hela kvällen ända tills hotellet på natten, men däremot kommer jag nog ta av mig underkjolen på festen för att "förminska" klänningen lite :)
nä jisses, och snart är det dags för oss också...känns som om tiden gått så fort. Träffade prästen igår, så nu känns det på nåt sätt verkligare. Min m2b börjar till synes vara riktigt nervös, vilket jag inte alls trodde...hi hi...trodde det var jag som skulle vara hispigast :)
Jag kommer ha slöja :) vet dock inte hur jag gör i kyrkan, om jag har den för ansiktet eller inte...däremot efter vigseln tar jag av mig den
Ja nu var man fru :)...jisses vilken underbar dag vi hade, kommer lägga upp lite bilder här snart...
har lagt upp en bild i galleriet från bröllopet, hade tänkt läga in fler men har bara inte hunnit...All uppackning efter allt från bröllopet, och tvättning av 45 lakan :)...Å nu måste man packa resväskor också, åker till Kreta på torsdag :)