Inlägg från: Mollywe |Visa alla inlägg
  • Mollywe

September 2009 del. 5

Hallå alla september-brudar!
    Här har ni en till, gifter oss 19 sept.
    Har läst lite i denna tråden till och från men aldrig skivit någonting. Men nu kanjag inte hålla mig längre

Har panik över att det kanske inte är så varmt i slutet av sept som jag på något sätt hela tiden trott. Har en baraxlad kort klänning och inser att jag kanske måste införskaffa någon form av bolero.

Vi kommer ju knappt vara ute något. Fotograferingen kommer förvisso vara ute men då vill jag ju ändå inte ha någonting över klänningen.

Hur har ni resonerat i detta? Har sett att några av er har skaffat en sjal.

• Mollywe

Den var himla läcker!
    Det du säger ang sjal och överkroppen har jag inte tänkt på men det är helt sant. Har också en gasnka kort överkropp så jag stryker nog sjal-alternativet. Dessutom är klänningen knäkort så jag blir kanske som en lite boll med sjalen

Bride in the city skrev 2009-08-25 10:17:19 följande:

Jag har köpt en fuskpäls, bild finns i galleriet. Gifter mig utomhus troligtvis och så blir det fotografering utomhus. Har man normal eller lite längre överkropp så tror jag sjal blir jättefint, jag däremot har ganska kort överkropp och tycker att något mer format än en sjal s a s sitter bättre.
  • Mollywe

Assnygga skor!! Har likadana
    Försöker gå runt lite i dem hemma varje dag men är skeptisk till att jag orkar ha på mig dem hela kvällen. Tycker de är lite höga. Funkade det för dig? Är du van att gå i sådana skor. Själv har jag inte träning alls.

Cookie27 skrev 2009-09-07 23:34:19 följande:
    Hej!! Grattis alla fruar! Här kommer en till fru =)Vi hade en helt underbar dag med jättefint väder, vacker vigsel, god mat, trevlig underhållning och underbara vänner och familjer!Har lagt upp 4 bilder i galleriet så får ni en litet första titt på hur det såg ut. Jag kände mig finast i världen =)Lycka till alla ni som har ert underbara kvar. På onsdag bär det av på äventyr till Bali för oss!//Karin
  • Mollywe
    Ellani skrev 2009-09-08 16:04:08 följande:
    Jag hade med de skorna! Haha...Funkade super, de är sköna att gå i! Jag brukar inte tralla omkring i högklackat precis. Hade köpt compeed skoskav bak på hälen & till knölarna under stortån i förebyggande syfte och jag fick inte alls ont! Trots att jag inte gått så mkt som jag önskade med dem... Du fixar det galant!
    Ah, skönt att höra!
    Funderar dock på att införskaffa ett par vita tygskor för att ha på mig senare under kvällen. Förhoppningen är att det kommer bli en lång natt med mycket dans
  • Mollywe
    emertin skrev 2009-09-11 08:04:16 följande:
    Vi har två psalmer och en solosång, annars är det den traditionella gudstjänstordningen.Hur gör ni med kyssen? Ska alla kyssas inne i kyrkan?
    Jag strök faktiskt kyssen när jag (min sambo kunde inte vara med) träffade prästen. Men när jag berättade det för sombon blev han så besviken att jag fick ringa till prästen och lägga till den igen
Svar på tråden September 2009 del. 5