September 2009 del. 5
Hej alla septemberbrudar!
Nu är jag äntligen fru och jag är lyckligare än nånsin. Till er som har det kvar, se till att njuta för dagen är över snabbare än ni anar. Vi hade en helt underbar dag!!! Inga som helst missöden, bortsett från att vädret gärna hade fått vara lite bättre. Men så här i efterhand så var det inget som störde stämningen.
Tyvärr inträffade ett stressmoment dagen innan bröllopet då vi fick ett sms från bandet som skulle spela att deras sångerska fått åka in för operation. Som tur var så löste det sig men jag måste säga att det var väldigt dåligt av bandet att bara skicka ett sms o på det sättet avboka utan att försöka hjälpa oss med en backup. Bandet som jag ger ett varnade finger för är Musiquerain. De borde varit mer behjälpliga än vad de var. Utan musik ingen fest heller o detta skapade oss ordentligt med obehang såhär dagen innan bröllopet. Egentligen så är jag ganska glad såhär i efterhand att bandet ställde in för DJ:n som spelade gjorde nog ett bättre jobb än vad de skullat gjort.
Jag önskar er andra stort lycka till! Nu försvinner jag ifrån detta forum för nya äventyr!