Inlägg från: Trudilutt |Visa alla inlägg
  • Trudilutt

September 2009 del. 5

HJÄLP!

38 dagar kvar.... Oj, nu blev jag lite stressad igen...

Usch behöver komma iväg och prova kläder till den blivande maken. men han jobbar som en tok nu när det är fint väder. Så det får vänta tills det börjar regna ...

Nä, här hinner ingen sitta! Måste göra färdigt äpplemoset och sen ta en löparrunda. Annars kan det bli knivigt att komma i klänningen

Kram på er alla!

• Trudilutt

Ja, visst har den gjort det!! Man börjar känna sig lite stressad nu. Som tur är har den blivande maken fått lite eld i röva, ÄNTLIGEN! Han har fixat tårta och bokat tid för att prova kläder...

Annars är jag mest stressad över att vi inte har pratat med "vår" präst än? Någon mer som har det kvar?

Kram

september2009bröllop skrev 2009-08-23 11:48:17 följande:
    Nån mer än jag som känner att all den tiden som man tyckte man hade för ett tag sen nu har försvunnit?
  • Trudilutt

Skönt att ni andra inte heller har pratat med prästen, och att ni känner av bröllopsnerver Blir lite lugnare av att höra att man inte är ensam.

Igårkväll låg vi och pratade och mmin blivande make hävdar tvärt att han inte tänker läsa/säga efter några löften!?

Hur gör man då? Har ni vart på bröllop där de bara säger JA?

Oj oj oj... han kanske känner av nerver han med

kram

• Trudilutt

Nämen TesshjärtaFred!

Usch! Vilken hemsk situation. Men du ska se att bara för att det krånglar så kommer den va huuur fin som helst när den väl kommer

Ha en klänning klar som backup. Så känner du dig tryggare!

Massa kramar till dig! Nu får vi verkligen hoppas att den kommer.

När har hon sagt att den absolut senast ska vara klar?

TesshjärtaFred skrev 2009-08-26 10:58:07 följande: