Inlägg från: Rebellen75 |Visa alla inlägg
  • Rebellen75

September 2009 del. 5

thildamy skrev 2009-08-14 17:13:49 följande:
    smekmånad? var åker ni och när ? ni som har barn tar ni med dom?min sambo tycker att barnen ska följa med när vi åker en vecka, jag vill gärna åka utan dom... e jag elak?!
    Det tycker inte jag. Jag skulle vilja åka utan barn men om vi åker på en längre tripp typ 2 veckor är det lite svårt att få barnvakt till 3 st. Så vi funderar på ta en weekend utan barn och sedan åka med barnen troligtvis till Thailand, men vi får se inget bestämt ännu. I så fall blir det på jullovet eller sportlovet vi åker.
  • Rebellen75

Det var visst fler som blev hippad igår.

Jag stod och bakade för fullt med fult linne och flottigt hår. ( hade tänk att duscha efter jag var klar ) Då kommer 4 bilar tutande utanför vårt hus, klart att man tittar ut och där står 14 glada tjejer. Det var bara att packa ner tandborste trosor och BH. det var allt.
    Första anhalten var till en musikstudio där jag fick sjunga 3 st låtar. Tror nog att jag klarade tre/fyra toner rätt. Lät förgäkligt men det var kul. Åt lite lunch ute i det fria sedan begav vi oss till ett spa där vi spendera mycket tid med bad, bastu och mat. Äntligen fick jag tvätta mitt hår. Fick på mig en fin vit klänning och tiara och blev sminkad av Louise från makeupstudion. Efter det blev det utgång. Superkul hade vi hela dagen, tog slut lite för fort. Tiden bara flög iväg.

Hade inte en tanke på att de skulle komma nu är ju 5 veckor kvar så nu blev gubben nervös också. Få se när de plockar honom.

• Rebellen75

Nu är musiken avklarad!!!! kommer ett band på 6 personer och spelar mellan 21-01. De spelar allt mellan himmel och jord och tar 6000kr. Skönt att bocka av i listan på ogjorda saker.

• Rebellen75
    emertin skrev 2009-08-17 20:36:30 följande:
    Låter jättebra! Bra pris också Hur många gäster har ni?
    Vi kommer att vara 55st till middagen men det kommer runt 40st till till festen som börjar 21
    (D fyller 40, så vi har slagit ihop festerna) . Så vi tar tårtan vid 22 så alla åtminstone får äta lite tårta. Sedan funderar vi på att beställa pizza som vi kan ha som nattamat senare. Vi får se
  • Rebellen75

I dag var jag och köpte mig en underkjol. Fick ta den störta de hade ( i vidd ) så mitt mönster på klänningen skulle synas. Sedan inpuls köpte jag mig en liten väska i svart, tänkte att jag kan återanvända den bättre. Ett strumpeband blev det oxså . Nu är det SKOR som jag måste hitta, men det kan inte vara för hög klack då vi är lika långa.

Så måste jag hitta något smycke, men jag vet inte vad jag vill ha. Något tips?

• Rebellen75

Det får bli en vända ner på stan på fredag oxså, tror jag. Leta skor och smycke. Hoppas jag kan komma iväg, inte lätt när man har tre barn som vill göra massa andra saker än gå på stan och kika i "tråkiga" butiker.

Tack Thildamy, jag är lite osäker själv på ringen men den har nu legat i lådan sen i feb sådet blir den. Ville egentligen ha större stenar men pga mitt jobb tyckte guldsmeden att denna modell var bättre. Sedan fick jag ett kanon pris, bet 4200 för en guldring + den med stenarna.

• Rebellen75

Idag kom vår Hindersprövning tillbaka OCH vi får gifta oss med varandra Jippi :D

Ska till frizzan på mån och göra provuppsättning + klipp och färg. Hela 3 timmar räknar hon att det ska ta. Jag vet fortfarande inte hur jag vill ha håret men vi hittar nog på något.

• Rebellen75
    thildamy skrev 2009-08-30 19:50:55 följande:
    Ok jag provar .. vet inte om det funkade att göra på detta sättLåtlistan är lååång över 18 timmar !! har börjat att sortera låtarna men inte hunnit klart så dom ligger lite huller om bulleropen.spotify.com/user/miklab/playlist/36PVL3f...
    Kan inte se listan om man inte är medlem i sportify. Du får väll bjuda in oss alla sep brudar
  • Rebellen75
    StillÅ skrev 2009-08-30 21:41:06 följande:
    Funderar dock över presenter.Vi har två toastmadamer, tre fotografer, en brudnäbb på 5 år, en morbror som kör bil som ska ha något för att de jobbat så. Har ni några förslag??
    Jag vill också ha tips. Jag har även en hundvakt + att hon gör mina blommor till inköpspris. Hon är gammal florist och vill inte ha något för jobbet men något ska hon väll ha.
  • Rebellen75

Idag har jag varit hos frizzan och gjort provuppsättningar, tror det blir bra. Nu satte hon bara upp lite slarvigt. Färgade även håret mörk. Tycker det är jättefin färg uppe på huvudet men den känns lite blaskig i längderna. Få se vad jag tycker i slutet på veckan när jag har tvättat det några gånger. Har alltid haft fler olika färger i håret och nu är det en färg, hon sa att mina gamla slingor kommer lysa igenom sedan. Vi får se.

Köpte mig ett par skor idag oxså, men den ena oprovade skon kändes trång när jag kom hem. Glömde helt bort att prova den i butiken. Provade flera par.

Svar på tråden September 2009 del. 5