September 2009 del. 5
![](https://www.brollopstorget.se/bundles/flmtinymce/vendor/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-laughing.gif)
Godmorgon, hoppas att alla sovit gott.
Jag drömde mardrömmar om att mina glasögon sprack.... skönt att det bara var en dröm.
Idag ska jag åka och hämta min vigselring, känner mig så nervös!!
ARG!!!!!!
Ringde till Kaplans och dom skulle precis börja med min ring som skulle varit klar idag!!!!! Hon frågade om jag hade bråttom så att dom skulle skynda sig att fixa den, nej tack!
Sen sa hon något spydigt om mig när hon trodde att hon kopplat bort mig och undrade om det räckte att dom var klara till imorgon efter fyra.....
Känns skit!!
Förutom det så hade floristen som jag bestämt möte med idag glömt bort mig så han tyckte att jag kunde komma imorgon.
Blir så ledsen!!!!!! Jag har för f-n en liten unge som inte tycker att det är jättekul att åka till stan och det är ett projekt att ta med honom. Är inte bara att åka in som dom tycks tro.
Idag var jag och skulle hämta min vigselring... men jag är fortfarande utan både den och förlovningsringen för den behöll dom. Kan säga att det inte var många rätt dom hade gjort
Fel modell, fel storlek, fel gravyr och fel passform.....
Hoppas att dom har satt i rätt diamant men det är ju inte att ge sig sjutton på.
Dom ska göra om hela ringen från grunden och kan inte lova att den är klar till vigseln, känns sådär måste jag säga...