September 2009 del. 5
Bride in the city skrev 2009-09-13 20:43:27 följande:
Bride in the city skrev 2009-09-13 20:43:27 följande:
Vi kommer också öppna paketen dagen efter, min blivande lovade precis att han kommer säga det under middagen. Blir det mycket sura miner så är det trist men det måste ju vara vårt val.
Tack, på Gilda har jag varit och tycker att det är helt okej, men det handlar ju så mycket om hos vem man hamnar också....
Bride in the city skrev 2009-09-13 23:21:50 följande:
Ja jösses va tiden går fort! Min sambo ska vara ledig onsdag-fredag den här veckan och det är jag glad över.... fattar inte hur vi skulle hunnit klart annars.
Har fortfarande festhäftet kvar och nu har sambon fått för sig att han ska köpa en skrivare hem och fixa det hemma.
Vågar mig inte på spraytanning, är blek och fräknig så jag tror inte att det är för mig... Får försöka mig på sval och elegant istället
Jag var och köpte löshår i lördags, hade inte tänkt ha det från början men sen insåg jag att det nog var nödvändigt om det skulle bli någon frisyr att tala om....
Oj va jobbigt med bilen, hoppas att det löser sig. Är det nu på lördag ni gifter er?
Jösses, öl och vin för 17000?! Hur många gäster har ni?
Det ska bli jättefint väder i Stockholm nu på lördag, men nästa lördag när jag ska gifta mig så blir det 14 grader och regn