Inlägg från: september2009bröllop |Visa alla inlägg
  • september2009bröllop

September 2009 del. 5

idag har jag fixat med framsidan på vår gästbok.. har dock inte limmat fast nått än... bara lagt upp layouten.. funderar på att leta upp bokstäver i brunt istället för silver som är nu.. köpte precis som tildamy ett spiral block med vita papper och hård pärm...... fast du kanske int4e hade spiralblock tilda?

• september2009bröllop

Antar att det är en retorik fråga men måste tyvärr ändå svara... sjal...

Arwent skrev 2009-08-20 16:13:01 följande:
    Ja här kommer det vara strålande sol och alldeles lagom varmt den 19:e och säkert alla andra dagar i september också. Men jag har införskaffat mig en liten shal, schal, ahcal äsch vad #¤&&&%6tygyr655! Hur stavas det?
  • september2009bröllop

ska såklart stå retorisk

• september2009bröllop

Låter som du haft jättetrevligt

Cookie27 skrev 2009-08-23 09:27:39 följande:
    Jag blev också hippad igår!!
    Nån mer än jag som känner att all den tiden som man tyckte man hade för ett tag sen nu har försvunnit?
  • september2009bröllop

Kul thilda!!!! Jadu visst är man orolig med vad som ska hända med alla "bevis".. Själv har jag ju en video på mitt usla försök att dansa runt pålen som riskerar dyka upp på bröllopsfesten skulle jag gissa

Jag funderar på att skriva nått i insidan av gästboken jag gjort.. Som jag skrev tidigare i veckan har jag gjort som du.. köpt ett block i hårdpärm.. Vad hade du tänkt göra?

• september2009bröllop

Jag hade en sån "dipp" igår.. Skrek på mannen för jag tycker min klänning är för kort (den går ca 1-2 cm över marken framtill vilket antagligen är praktiskt), att jag inte vill ha min frisör längre iom avbokningen.. att han inte engagerar sig ett dugg, trots att han faktiskt gjort en del när man tänker efter.. Tror bestämt att bröllopsnerverna börjar spela mig ett spratt...

Prinsessa K skrev 2009-08-23 15:42:20 följande:

Trudilut: vi har inte heller träffat prästen än, tänker ringa honom på måndag o boka ett möte Jag börjar känna mig nervös nu, allt känns fel, klänning,kyrka, festlokal. hoppas det går över
  • september2009bröllop

Jag har bokat tid för naglar.. Vet inte om det blir gele eller akryl än.. fast å andra sidan du kanske är sugen på att fixa mina nästa vecka ellani eller har du fullt upp?

• september2009bröllop

hehe nej jag förstår om du har fullt upp jag har bokat tid på bellis tror jag de heter.. ligger mitt emot city på allégatan.. ganska nyöppnade..

Ellani skrev 2009-08-25 21:05:24 följande:
    September2009, njea, jag vet inte rikigt, ska få tid med mina egna & andras, bara det är ett projekt i sig med småbarn Vart har du bokat för att göra dina??
  • september2009bröllop

Dåligt måste jag säga...

emertin skrev 2009-08-28 18:35:59 följande:
    Nu ringer min blivande till en kompis som inte svarat på inbjudan, och tydligen kommer han inte...... Kan man inte ringa och tala om det då?!?! Ska man som brudpar behöva ringa och fråga om folk kommer eller inte!?Knäppa människor
    Idag kom våra vigselprogram som vi beställde i tisdags.. De blev jättebra så jag är hur nöjd som helst.. Sen har vi hämtat våra ringar.. Sambons ring blev fel så de ska rätta till den efter bröllopet för den hinner inte till smeden och tillbaka.. Våra f-ringar va matta från början med de har försvunnit med tiden och blanka skåror i den.. nu hade allt mattats.. dvs även skårorna.. va nog inte tillräckligt tydlig när ja lämnade in dem..
  • september2009bröllop

sambon sover men vilken sekund som helst kommer hans vänner storma in här Är lite spännande just nu....

Svar på tråden September 2009 del. 5