-
Du blir hippad, man behöver ju inte ta dig på en lördag. Det är bara att vara beredd varje dagTrudilutt skrev 2009-09-01 07:00:56 följande:Åh! Va roligt för er som har blivit hippade! Jag börjar ana att det inte blir någon hippa. Har 3 lördagar kvar till bröllopet, och jobbar alla 3... Den som lever får se..
-
Jag har solat en gång, har 3 gånger kvar. Jag är absolut ingen frekvent solare. Pratat med en tjej på salongen och frågade om mitt solkort gällde fortfarande och det gjorde det TUR. Till saken hör att jag köpte det för 8,5 år sedan när min kompis skulle gifta sig. Så när jag kommer dit är det en annan tjej där och kommentaren blir OJ Vilket GAMMALT kort. Lika bra att göra slut på det nu. Men fan vad det brände i svanken.
-
Hoppas ni alla får en helt underbar dag imorgon. Själv får jag vara hemma med barnen för imorgon blir det svensexa. Så nu har jag sprungit omkring och plockat men inte för uppenbart. De kommer att smyga in källaringången och vänta tills vi kommer hem från innebandyn som är mellan 9-10. Hoppas det blir bara väder åt er alla. Kram
-
Kul att du äntligen blev hippad.
Gubben fick sin svensexa i går. Blev fotad hos en fotograf som en grekisk gud. Fick läsa dikt på scenen mitt i stan, paitball, bada tunna, grilla kött och titta på fotollsmatchen, sedan krogen. 23.30 ringde han mig och ville att jag skulle hämta honom för då var han helt slut och saknade mig
Trudilutt skrev 2009-09-06 10:00:12 följande:Igår blev jag hippad! En underbar dag med äventyrsbana, uppdrag på stan, linedance, spabad och utgång på kvällen! Utmärkt enligt min smak Åh!!! Va spännande nu är ni fruar endel Vi vill höra ALLT! -
Jag blev nästan gift idag . Repeterade med prästen i kyrkan idag. Kändes lite konstigt att stå där framme och säga efter AnnKristin ( prästen ) Min syster sjöng lite från vare sång. Jag fick gå in själv som jag ville så m2b kommer stå framme och vänta på mig. Först kommer våra två döttrar sedan min tärna och sist kommer jag eller inte, prästen kommer gå in efter mig. Vår son är bestman så han står längst fram redan. Blir nog jättebra men vi fnittrade lite för mycket idag får skärpa oss den 19.
Idag slog det mig att vi verkligen ska gifta oss. Så det var bara att åka ner och handla klänningar åt tjejerna och byxor och kavaj till sonen. Jag är verkligen ute i sista minut. -
Var och gjorde provmake in dag. Skönt och avslappnande med ansiksbehandling först. Men blev inte nöjd med sminkningen. JAG VILL HA MER SMINK. Så till bröllopet lovade hon att ösa på mer ögonskugga och maskara. När jag kom tillbaka till jobbet efter jag hade sminkas tycket alla att det var fint men att det knappt syntes, det var en fin neutral look. MEN det är inte jag. Hoppas hoppas att det blir bättre om en vecka,
Jag börjar bli STRESSAD, har alldeles för mycket att göra och för lite tid. borde inte hänga här framför datorn.
Har ni bra förslag på första låt. Typ någon rock ballad men alla tips är välkomna. -
Vår präst sa oxså ca 40 min men utan dop.
-
Tänk det är bara 6 dagar kvar får nog utnyttja varje timme av dygnet dessa dagar.
-
Vi ska oxså ta ledigt ons-fredag. Behöver det verkligen.
Idag kom "mitt" hår på posten.
Bilen som vi skulle ha på Lördag försvann ( Hon sålde den idag!!!!!! )
Har dukar kvar att fålla.
Fest häftena är inte klara
Köpte öl och vin idag 17000kr !!!!!!!!!!!!!! Räknar med att vi kommer att lämna tillbaka lite.
Behöver skaffa SMYCKEN, UNDERKLÄDER, SKOR. Jag ska nog hinna med allt -
Vi har 75 gäster som inte säger nej till ett glas eller två
30 flaskor rose
30 flaskor rött
4 flaskor likör
6 flaskor wiskey
Sedan till festen
10 bib vitt
20 bib rött 2 olika ( hade bara 10 från början men hittade ett gott för bara 129kr så vi tog 10 av den sorten oxså)
15 plattor öl
Som tur är så är det öppetköp i 30 dagar så det som inte går åt lämnar vi tillbaka.
OCH JA DET ÄR NU PÅ LÖRDAG- 5 DAGAR KVAR- HJÄLP
-
JO jag tror att vi får mycket över men vi börjar med det billigare röda vinet sedan får vi se hur mycket det går åt. Hellre att det blir över än att det tar slut. Vi har ju köpt 30 l mer vin än vad som var tänkt, så det måste bli över annars har vi hemskt törstiga vännerIgia skrev 2009-09-15 08:08:52 följande:Oj, det var mkt... Men det blir nog en del rött BIB kvar skulle jag gissa. Tror ni att folk dricker så mkt rött under festen?Imorgon åker vi till Sundsvall. Ska bli skönt att äntligen få komma dit, fast vi åker inte föräns på kvällen.Där ska vi handla lite läsk och sånt och lämna min klänning till kemtvätt för strykning... Annars är vi klara
-
Var ni på Hälla?
carolaj83 skrev 2009-09-15 20:17:44 följande:Rebellen75-vi var på systemet idag o köpte sprit o då berättade hon som hjälpte oss att de var några där som köpt sprit till ett bröllop för 17000:-vi handlade för 2600:- då har vi redan köpt öl och whiskeyTrudilutt-min tärna får bestämma sj över sitt hår o smink känner att jag inte orkar bry mig över mer detaljer.....kanske utsläpt med stora lockar? -
Då är det fler än vi som har handlat mycket :D
carolaj83 skrev 2009-09-15 21:42:14 följande:näsystemet i norrtälje,
[/citat]
Vi hade vigselrepetiton den 7 och vi gifter oss på lör den 19carolaj83 skrev 2009-09-15 21:43:40 följande:[citat]
vi ska ha vårt vigsel samtal nästa onsdag alltså 3 dagar innan bröllopet, är inte de lite i sista sekund? när har/hade ni era? -
Idag har jag gjort mina naglar ( så nu går det lite långsammare att skriva ) Så fina. Nu har även min tärna och toastmadam varit här och hjälp mig med sista provningen av kläderna. Satt perfekt men har köpt för höga klackar på skona, så klänningen blir för kort. Så imorgon blir det sista minuten shopping. Vi ska även duka upp lokalen imorgon.
Tänk snart är jag FRUUUUUUUUU -
Tesshjärtafred låter som en helt underbar dag. Jag börjar känna att stressen börjar att komma lite men ska nu äta frukost sedan få en massage vid 9. ( Har gjort illa höfften ) sen är det bara att sätta igång med dagens fullspäckade schema. Få se om jag hinner kika in något mer under dagen.
LYCKA TILL ALLA IMORGON
KRAM
-
Hej alla
Nu är man FRU, som alla andra hade jag en helt underbar dag med strålande sol.
Dagen började hos frizzan kl 9 ( + att jag fick fixa naglarna samtidigt, slog av två på fredagen ) Fotografen kl 14 och fick jobba för pengarna , gubben gillar inte att skratta så hon fick låta lite extra. Vigseln var 16 och jag gick in själv i en fullspäckad kyrka, min syster sjöng underbart så flera gäster blev tårögda. Festen gick som planerat och vi fick se bildspel på oss som små och svensexan / möhippan. Superkul. Alla dansade hela kvällen så vår kväll slutade kl 3.
SÅ nu är det vardag igen men med två extra ringar och ett underbart minne.
Har just tagit ut ALLA hårnålar, tänk vad mycket man kan ha i huvudet. -
Har lagt in två bilder från vår fotografering
-
Idag har vi varit gifta 1 vecka!!!!! Gubben sover ( ska köra hans syster till Arlanda inatt, tillbaka till Grekland ) Jag sitter på BT fast man är gift. Snacka om att man är beroende. Grattis alla ni brudar som gifter er i dag och troligtvis dansar runt för fullt just nu.
-
Lycka till alla nu som fruar. Ska försöka dra mig undan härifrån. Tack för den här tiden med alla ni helt främmande underbara brudar. Hej hopp