September 2009 del. 5
stl48-hehe nä du skrev bara resberry, menar du cider eller är det någon drink du ska blanda till?
stl48-hehe nä du skrev bara resberry, menar du cider eller är det någon drink du ska blanda till?
vad har ni för fyllningar i era tårtor
emertin-är ju ingen skillnad det är det som är de sjuka, hon sa att tårtorna är mer välarbetade, öhhhhh
det är ju exakt samma tårtor, nä där känner vi oss bara blåsta o lurade
ikväll ska jag o sambon kolla på hyrfilm, händer inte direkt ofta med 2 småbarn, hoppas bara att minstingen oxå somnar snart
vi kommer inte ge varandra presenter, åker ju till paris 2 dagar efter så vi lägger alla pengar där.
idag är det exakt 5 veckor kvar för oss som är sist
Cookie27-åhhh lät ju skojigt, lite avis...jag hade velat bli lurad till tjejmilen nästa söndag, haha
gosbruden-grattis
tyget till min cape har kommit nu ska jag bara försöka hitta någon tid att sy
gud vilka bröllops drömmar jag hade inatt!!!!
först missade jag hela middagen+ festen för att jag bara skulle sova med vårt yngsta barn 1 timme men vi vaknade kl 05 på morgonen
sen när jag vaknade och somnade om så drömde jag att jag tappade mina tänder dagen innan bröllop och det känndes så verkligt, känns fortfarande obehagligt i munnen
jaja sambon som skulle beställt tårtan idag ligger hemma o e sjuk så jag är hemma från jobbet och tar hand om yngsta dottern som nu sover, ska börja ta tag i att sy innan hon vaknar kanske
någon mer som tänkt fixa sina naglar inför stora dagen?
vad får ni då betala?
jag funderar på att göra gelenaglar
kom precis hem från frisören och min uppsättning+sminket blev bara så bra, känndes väldigt mig