Inlägg från: carolaj83 |Visa alla inlägg
  • carolaj83

September 2009 del. 5

idag ringde en kompis o sa att jag skulle ha väska packad vid ytterdörren ikväll....

hjälp nu blev jag typ rädd o nervös på riktigt, öhhhh....mina favo kläder ligger smutsiga i tvätten

vet ju inte om dom kommer imorgon eller till helgen....
    ska bli spännande o se vem som ska ha lilltjejen om de blir imorgon öhhhh....fattar verkligen noll just nu

• carolaj83

börjar känna lite för att, hur gör vi om folk e sjuka, borde man ställa in om nån i närmsta familjen e sjuk?

• carolaj83

båda barnen vaknade 03,30....nu har tjejen somnat om men inte grabben....zzzzzzzzzz

tänkte försöka komma iväg på söndag o få lite bröllopsfix gjort (om det inte blir möhippa)

• carolaj83

Cookie27-låter ju helt underbart

• carolaj83

solningen är nog det enda jag inte tänker bry mig om

• carolaj83

emertin -kramar

vi verkar vara några som ska packa väskor, hmmm

• carolaj83

först vill jag bara gratulera alla som gifter sig idag!

idag fick jag min möhippa eler igår, hehe

skulle åka till jobbet kommer ca 800 meter med bilen då min syster och en kompis står mitt i vägen o fotar en massa
    får parkera bilen där
    och blir påklädd turkosa taighta brallor med tajta guld shorts över och tunika med bälte, rosa cowboy hat med spetsgardin som slöja, mmmmm riktigt sexig

sen iväg till parken där vännerna väntade med frukost....mysigt att så många tog sig tid

kubb spel, sen lapp med olika uppgifter....kan inte skriva allt, men innan middagen fick jag mina gelenaglar jag bara drömt om även fått tid till 24 sep att fylla på o fixa till för bröllopet, mmmmm

• carolaj83

vad härligt att läsa om era dagar

• carolaj83

Cookie27-jättefina bilder

ni som gift er eller varit gäster på bröllop i sommar

det bästa och sämsta med varje bröllop?

• carolaj83

thildamy -har tänkt på dig hela morgonen, hoppas du får en underbar dag

+ alla andra som blir fruar idag

själv ska jag till sömerskan med min klänning och sonens byxor, ska till bagaren o ändra innehållet i våra tårtor(ingen beslutsångest här inte ) ska lämna in våra ringar för gravering, putsning och utknackning av min förlovningsring

Svar på tråden September 2009 del. 5