• Igia

September 2009 del. 5

Grattis alla nyblivna fruar!!!

Vi var på bröllop i lördags och det var riktigt roligt! Jättefina var brudparet och en kanonmiddag!!

Satt igår och höll på med placeringskorten. Blev lite mer pyssel än jag tänkt mig men men

• Igia

Vi har änglagård ut och Drottningholm in.

• Igia

Grattis! Ni var jättefina! Ser ut som ni hade ett sommarbröllop nästan

Cookie27 skrev 2009-09-08 08:10:35 följande:
    Det bästa var stämningen på bröllopet & det sämsta var att det gick alldelles för fort!!Sak lägga upp lite fler bilder. Hittills har jag bara bilder från min digitalkamera.
  • Igia

Oj, det är olika beroende på upplägg, människor som var där osv... Jag är en danstjej och tycker det är tråkigt när det inte kommer igång nån dans direkt, medans vissa gillar mer att sitta och prata.
    På det stora hela tycker ajg att alla bröllop vi varit på har varit kanon!!! Trevligt sällskap, bra bordsplacering, god mat, fina vigslar osv... Sen finns det kanske saker som man själv inte skulle valt men där är vi alla olika som tur är. Tråkigt om alla bröllop skulle vara lika

carolaj83 skrev 2009-09-08 07:25:09 följande:
    Cookie27-jättefina bilderni som gift er eller varit gäster på bröllop i sommardet bästa och sämsta med varje bröllop?
  • Igia

Min klänning är äntligen hemma! Den sitter som en smäck, lite lång så den ska bar aläggas upp. Tärnornas klänningar är kanon och passar perfa så nu kan jag bocka av de från listan

Sambon är iväg ikväll och skriver ut vigselprogram och gästbok så nu är det oxå klart. Det emsta börjar bli klart och så ska vi ha ett möte på sönda med alla inblandade för att kolla vem som fixar vad å så...

Rebellen75: Har svårt att hjälpa dig med någon låt. Vi kommer att dansa vals...

• Igia

Det finns bilder på den i mitt galleri under starka bilder. Har inga bilder på den från när den kom hem. De har min syster och den hänger hos mamma...

emertin skrev 2009-09-10 09:22:01 följande:
    Å va skönt med klänningen, jag vill se bilder!!
  • Igia

Tack!!!

emertin skrev 2009-09-10 10:31:12 följande:
    Å, den är jättefin!!!!!
  • Igia

Det gör väl inget om det kommer ngr tårar. De är ju av lycka

Men visst är det märkligt vad stämningen och en låt kan göra..

emertin skrev 2009-09-10 10:51:50 följande:
    Jag sitter och lyssnar på den sång som min syster ska sjunga på vigseln och jag förstår inte hur jag ska kunna låta bli att gråta........ Jösses!
Svar på tråden September 2009 del. 5