September 2009 del. 5
www.spotify.com/invitation/JEzm5wmBZxjE7Gtw
prova denna länk...
kanske jag lyckades!!
www.spotify.com/invitation/JEzm5wmBZxjE7Gtw
prova denna länk...
kanske jag lyckades!!
ne det gick inte öppnar bara en ny bt
nä nu ger jag upp .. inget funkar men men inte mycket att göra åt jag verkar inte vara så klyftig
jag har köpt presenter till min tärna min svägerska som hjälper till vid bröllopet och ett till mig
jag köpte halsband av en kompis hon gör dom själv..
hon stansar in i dom... har tagit 2 st med carpe diem och 1 st med barn namn..
det är en läderrem till "halsbandet" och sen är det ett hjärta i 925.. och sen hänger det 2 st brickor i 925.. som hon stansat på
Ska fota dom och lägga i galleriet när dom kommer till mig på lördag...
hon gör fler vid intresse
betalade 450kr för alla 3 !!! det tycker jag e ok
ang.spotify så finns det en tråd för att dela spotify listor och jag fattar inte hur dom lyckats men ska undersöka det!!
9dagar kvar och super nojjigt inre stressad men det går väl över
4 september ~ 3 dagar kvar
kärleken är evig
5 sept ~ 4 dagar kvar
cookie 27
sjuttiosexan
noodi
TesshjärtaFred
CaSan
miamedknuff
september2009bröllop
Ellani
Still Å
Bellrik
me and my
Prinsessa K
Leese
9 sept ~8 dagar kvar
thildamy
minihopp
MaLevi
yasmineback (Las Vegas)
2009NewYork (New york)
Frittan (New York)
NuevaYorke090909 (New York)
12 sept ~11 dagar kvar
MyochErlend
gosbruden
ElinDLB
Sanniis
Galotti
19 sept ~18 dagar kvar
Igia
Rebellen75
Arwent
Mirfak
stl48
tösabita
trallandejänta
fiaojonny
kennethsdotter
katarina1984
baybee80
Tindre
Mollywe
26 sept ~25 dagar kvar
carolaj83
Trudilutt
alltidvi
delirious
emertin
Nu har dom tagit gubben på svensexa
unnar han verkligen det !!! Men har varit lite sur på killarna eftersom det är precis i dag 1 vecka kvar och min m2bs enda lediga dagar som vi ska hinna fixa massor på... det e inte bara bröllopsbestyr utan hela släkten börjar anlända på lördag inför bröllope,
och nu kommer gubben få en trevlig kväll såklart men imorgon ja ni vet ju hur det är då ligger han
jag har dessutom inget körkort så därför känner ja lite....
Men iaf.. solbrännan har lagt sig med bikinibanden finns kvar funderade på spray tan men vad tror ni funkar det? jag har aldrig provat..
Svininf. gör mig så nojjig... vi låg för ca 2veckor sen hela familjen i influensa och känner fortf. av lite grann och minsta tösen har sån hosta och ont i huvudet dessutom har båda astma så dom e ju utsatta och läste i tidningen igår och idag att 8 st har insjuknat här i Sundsvall
JAg e inte orolig för att få influensa men orolig på vad som händer när man får den... kommer vi överleva??? jag är ju rädd för döden så det är det som skrämmer mig.
oj nu blev det långt inlägg
Grattis på bröllopsdagen till förste ut på lisatn
kärleken är evig
5 sept ~ 1 dag kvar ,Grattis till er allihopa imorgon gäller det
cookie 27
sjuttiosexan
noodi
TesshjärtaFred
CaSan
miamedknuff
september2009bröllop
Ellani
Still Å
Bellrik
me and my
Prinsessa K
Leese
9 sept ~ 5 dagar kvar
thildamy
minihopp
MaLevi
yasmineback (Las Vegas)
2009NewYork (New york)
Frittan (New York)
12 sept ~9 dagar kvar
MyochErlend
gosbruden
ElinDLB
Sanniis
Galotti
19 sept ~15 dagar kvar
Igia
Rebellen75
Arwent
Mirfak
stl48
tösabita
trallandejänta
fiaojonny
kennethsdotter
katarina1984
baybee80
Tindre
Mollywe
26 sept ~22 dagar kvar
carolaj83
Trudilutt
alltidvi
delirious
emertin
UPPDATERING:
9 sept ~ 2dagar kvar ♥
thildamy
minihopp
MaLevi
yasmineback (Las Vegas)
2009NewYork (New york)
Frittan (New York)
12 sept ~5 dagar kvar ♥
MyochErlend
gosbruden
ElinDLB
Sanniis
Galotti
19 sept ~12 dagar kvar ♥
Igia
Rebellen75
Arwent
Mirfak
stl48
tösabita
trallandejänta
fiaojonny
kennethsdotter
katarina1984
baybee80
Tindre
Mollywe
26 sept ~19 dagar kvar ♥
carolaj83
Trudilutt
alltidvi
delirious
emertin
ok nu är kl över 12... så nu ska jag gå och sova mycket stor dag i morgon bitti
hej !!
åå vilken underbar dag ni har att se fram emot
vår dag var sååå underbar så, hade inte kunnat bli bättre!
har uppdaterat mitt bildgalleri för alla nyfikna
tack!
känner mig såå otroligt nöjd med allt!!
all planering för den stora dagen var verkligen värt allt!
fick otoligt mycket komplimanger om allt vi pysslat med och gjort till bröllopsfesten.
UPPDATERING:
ni som inte finns med på listan , fyll i och uppdatera det har blivit så många sidor att jag inte hunnit med att läsa igenom alla
19 sept ~6 dagar kvar ♥
Igia
Rebellen75
Arwent
Mirfak
stl48
tösabita
trallandejänta
fiaojonny
kennethsdotter
katarina1984
baybee80
Tindre
Mollywe
AnnaMU
26 sept ~13 dagar kvar ♥
carolaj83
Trudilutt
alltidvi
delirious
emertin
hej!
kan verkligt rekommendera spary tanning !!!
jag kände mig sååå vacker och det är något jag kommer köra på igen och billigt var det
ett tips till er brudar som pressar i solariet nu innan..
spray tanning tar totalt 30minuter från det att man tar av sig till man går igen och så brun och fin inför den stora dagen.
jag fick så otoligt mycket komplimanger även på face där jag sminkade mig så sa hon att det verkligt gjorde under
HELIUM kan man köpa från teknikmagasinet för ca 300kr räcker till 30 ballonger...
vi körde med vanligt nedvända ballonger och lika fint blev det , vår budget räckte inte till att köpa helium
Lämnade igår in min klänning på kemtvätten 350kr lät väldigt billigt tyckte jag..
hoppas allt går vägen alla fläckar ner till försvinner och den blir lika snygg som den var när jag tog på den till bröllopet, har tänkt sälja den sedan , känns lite sorligt men har inget förvaringsmöjligthet att ha kvar den och det känns som den bör finnas till för någon annan att få njuta i
hej allihopa...
nu är allt underbart över....känns jobbigt att jobba jobba hela tiden hade verkligt önskat att man tog smekmånaden direkt efter bröllopet , känns som man vill njuta lite mer av allt det underbara som kommer med bröllopet
vi sitter nu varje ledig stund och kollar på våran weekend resa blir det london ,irland, barcelona vi velar fram och tillbaka
planen för oss är november resa kring den 20/11... vi har full späckat schema nu går lillebror min och gifter sig till allahelgona så då blir det tripp upp till dom sen fick vi i bröllopspresent biljetter till takida den 13/11 längtar såå ett + var att det ingick barnvakt
vi har annars svårt med barnvakt och det är väl det som e svårt när vi ska åka på våran weekend våra barnvakter ( min mor 87mil bort,min svärmor 65mil bort )så hoppas att någon vill ställa upp.
sen ska vi iaf åka med barnen till våren 1 vecka till något varmt ch badvänligt ställe
hur känner ni andra er ? (ni som gift er !!!! ) är ni nykära eller som vanligt?
vi fick den frågan dagen efter bröllopet , och min man och jag instämmde nog på att vi var nykära en underbar känsla där...
Ha det bra allihopa !!!
nu är snart alla gifta men ni som e kvar har något magiskt och underbart att se fram emot !!
26 sept ~6 dagar kvar ♥
carolaj83
Trudilutt
alltidvi
delirious
emertin