September 2009 del. 5
näsystemet i norrtälje,
näsystemet i norrtälje,
vi ska ha vårt vigsel samtal nästa onsdag alltså 3 dagar innan bröllopet, är inte de lite i sista sekund? när har/hade ni era?
vi ska inte ens ha vigsel program...
ni får inte bli sjuka nu tjejer....
min syrra ringde idag o sa att hennes son var magasjuk o sen frågade hon om vi ville till hennes nya kile på födelsedagskalas på söndag....hmmm tror inte det va!!!!
försökte förklara att jag inte ville bli magsjuk inför bröllopet men hon verkade mest tycka att jag var överdrivet löjlig
har jobbat idag o inte gjort ett skit, imorgon efter jobbet hinner jag förhoppningsvis köpa lite saker som står på listan
grattis akka som blir fruar på lördag
mig gjorde det inget om dom skulle gått på strippklubb vi lever öppet förhållande o kommer även göra det efter bröllopet
nu är det bara 1 vecka kvar för oss som är sist, sitter fortf med festprogramet, hoppades bli klar idag, men papprerna kommer inte räcka*suck*
vilket härligt bröllop du fick
TJEJER KOLLA DETTA!
JAG ÄR HELT KÄR I DETTA BRÖLLOP!!!!
nä nu är vi absolut inte många kvar, imorgon ska jag hämta hem klänningen från sömerskan+ringa bandet+kantorn
tänkte även försöka ta mig till öppna förskolan med barnen så man kommer bort lite från bröllops tänket
JÄVLA IDIOTER....
ursäkta språket men idag när jag kom till öppna förskolan(ligger på ovanvåningen i festlokalen)
sitter de en lapp på ytterdörren, allemanut i prästgården söndag 27 sep kl 10,00
vi har bokat fre-sön....bara för att kunna ha alla saker kvar + städa på söndagen....kommer ju kännas olustigt att ha folk springandes där när våra presenter+mat o dryck
jaja vi bor 800 meter ifrån så jag får väl vara där redan 8-9 o ta bort de mest värdefulla, har tyvärr fått erfara tidigare att man inte kan lita på folk....
har redan gjort det och kyrkanhar 1 bokning och byggden en annan så de är inte första gången de hänt....nu sa vi att de var ok om dom kommer in o lånar köket o toaletterna me känns iallafall inge bra....hade velat sagt nej men vi bor på landet o de känns dumt att göra sig osams med dom gamla rävarna
härligt att läsa om allas perfekta dagar
kommer inte heller ha slöja....
vad har ni hittat på till barnen?
prästen har precis åkt hem från vigselsamtalet, känner mig lite halvt losy men de e väl bara charmigt
efter fotograferingen ska gurra skjutsa mig till mottagningen på en flakmoppe, hihi
såg också att de ska bli sol'hoppas, hoppas*
satt fram till kl 01 och gjorde placeringstavlan, har dock inte vågat skriva namn än om folk ringer o sjukar sig typ imorgon....har än bara haft 2 avhopp, har ni andra haft avhopp?
nu blir man ju lagom arg!!!
ringde pastoratet idag för att kolla om vi kunde hämta nyklarna redan ikväll då visar det sig att scouterna ska vara i lokalen hela dagen till kl 16,30!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
fast vi bokat hela fre-sön sen flera månader tebax!!!
men min underbara sambo blev riktigt arg, fast han fortfarande var trevlig och dom skulle fixa det, så håll tummarna nu!!!!
kom precis hem, ska försöka natta barnen, sen göra ett ordentligt schema från morgonen-kyrkan....
min tum nagel fick av idag halva tippen borta snyggt på gele naglar o just på vänster handen....deppade i en timme, sen insåg jag att värre saker kunde gått fel...
igår hade vi en superdag
min man dansade första dansen med vår dotter som döptes istället för brudvals, till "handens fem fingrar"....då kom tårarna och min svärmor höll ett underbart tal....våra toastmasters överaskade med galet rolig lek....känns lite konstigt att det är över....
imorgon bitti åker vi och barnen till paris, hoppas jag fått bilder när jag kommit hem