• Grå Katt

I vått och torrt och väntan

Lanovia: Håller verkligen med övriga! Nyttig mat kan väl inte vara nån fara?!

Ankan: 7+0 säger du, jag är i v 6+0 idag. Exakt en vecka mellan oss! För tillfället känner jag vääääldigt lite, nästan så att jag tror att jag faktiskt inte är gravid. Dock har jag inte nån aptit på morgonen längre, men jag mår inte illa direkt.

• Grå Katt

Lanova och Ingis: Här är jag. Har inte följt med på ett bra tag. Jag har faktiskt svårt att hänga med i tråden, mycket att läsa och ta in och kommentera. Jag är inte van vid sånt tempo Dessutom har jag haft fokus inåt, om ni förstår. Mycket tankar och känslor. Jag är i v 8 nu, och jag har problem med att jag känner mig svimfärdig. Framförallt på morgonen innan frukost. Kan inte längre äta direkt när jag vaknar utan måste vänta cirka 2 timmar. Jag har cirka en timmes resväg och sista biten är promenad över en liten kulle. Häromdagen stod jag högst upp på denna kulle och trodde att jag skulle dö. Fick stå stilla, framåtlutad, och hålla mig i ett räcke och andas lugnt. Shit, vad äckligt det var! Nu har jag med mig lite apelsinjuice, som jag faktiskt klarar av att dricka på vägen och det hjälper en aning.

Nästa vecka är det inskrivningssamtal hos BM! Är det någon som vet upplägget. Alltså pratar man först, och sedan väger och tar prover?

Hvidis: STORT GRATTIS till er lilla flicka!

Kram till alla

• Grå Katt

Hej igen alla! Det var längesen
    Tänkte bara titta in och gratulera Ingis till bebisen!

Har kommit fram till att jag måste lämna tråden. Min arbetssituation och övriga livet är såpass ändrat att jag omöjligt kan hänga med här. Dessutom var jag på UL häromdagen och det visade sig att vår bebis inte levde... Så för min del gäller det att bearbeta detta och därutöver fixa med läkartider och annat. Missfallet skedde i v 10.
    Känner mig lite ledsen, men har ändå hopp om framtiden.

Lycka till allihop!
    Kram Grå Katt

Svar på tråden I vått och torrt och väntan