I vått och torrt och väntan
Smyger in och säger GRATTIS till lillmuffins ankomst, till både Hvidis och herr Hvidis
Tassar ut igen...
Smyger in och säger GRATTIS till lillmuffins ankomst, till både Hvidis och herr Hvidis
Tassar ut igen...
Vinkar tillbaka till ingis
Tackar som frågar, lanovia, det är bra med mig. Och med pyret i magen. En liten löpare tror jag, älskar att springa runt inne i magen (vissa kanske skulle kallat det fotbollsspelare, men inte jag...)
Och apropå vikt så hade jag vid senaste vägningen gått upp 10 kg mot min normalvikt... Iofs är jag tveksam till att den där vågen är kalibrerad på samma sätt som min vanliga våg, frågan är vilken man ska tro på? För jag vägde 2-3 kg mer än vanligt vid inskrivningen... Är för övrigt i v 28+2 idag, så det närmar sig... Men ingis är väl nästa som ska få?
Hinner tyvärr inte med denna tråden så mycket, men jag tittar in och smygläser litet då och då...
Kan skriva under på det där med att vara tjock i näsan när man är gravid... Jag har känt mig allt från småsnuvig till täppt ända sedan vecka 8 eller så... Men aldrig riktigt 100 % bra. Har dock begränsat nässprayandet och liknande till om jag ska sova och näsan käns heltäppt, så det har inte blivit så ofta.
Ingis: Låter trevligt med litet lagom buffande... Annars har jag hört att även om de inte har så mycket svängrum på slutet, så kan de ta i desto hårdare... Bara att hoppas att inga armar eller ben är i närheten av några ömma inre organ. Som det är nu så gillar pyret att trycka mot revbenen och/eller organ däromkring... Men jag klagar inte så mycket, jag har hittills sluppit allt vad foglossning heter och är väldigt rörlig, och det är mer värt för mig
Fick höra från PB att det är dags för Ingis att föda? Spännande...
Undrar om det blir 090909 eller inte...?
Hmm, jag är beräknad fredagen den 13 november. Men det måste ju bli en lyckodag om vårt lilla pyre kommer då? Eller??
Hur som helst, var bara TVUNGEN att komma in och kolla läget
GRATTIS till Ingis och maken, en liten tjej - vad roligt Skönt att allt gick bra...