• EmMagnus

I vått och torrt och väntan

Hej alla,
    Jag är ny på denna tråden men ni verkar ha så himla mysigt så jag vill gärna vara med.
    Min sambo och jag gifter oss i maj nästa år och tanken är att vi ska försöka bli gravida så fort som möjligt efter det.
    Jag har ätit p-piller i 10 år ungefär. Blir det verkligen svårare då?
    Jag är helt nollad när det kommer till sånt här, min sambo bara garvar åt mig när vi pratar om det. Han vet mer än jag.
    Saken är att jag aldrig har funderat så mycket på det, självklart vill jag ha barn men jag har inte tänkt på det mer än så. Vilket innebär att jag inte vet nånting om hur p-piller påverkar chanserna att bli gravid eller annat för den delen heller.
    Jag är nog en ganska sorgfri person som försöker att inte stressa upp mig och oroa mig i onödan vilket gör att jag inte heller uppdaterar mig som jag kanske borde förrän jag sitter där med bröllopsplaner eller gravidplaner eller vad det kan vara.

Behövde nog mest tjöta av mig lite och lätta mitt hjärta, för jag börjar få lite panik. Vad blir man för mamma om man inte har en aning om hur man gör?

• EmMagnus

Tack för ditt svar, tror jag kommer stanna på denna tråden och läsa om hur det går för er andra och få ert stöd när jag behöver det.
    Tack än en gång!

• EmMagnus

Grattis Daa!!!

Vet precis hur det är att falla för en liten valpis, fast vi hade planerat att skaffa en lite vovve. Men när vi kom till kenneln och såg honom så blev vi helt kära, nu är han 5 månader och ligger bredvid mig i soffan och sover.
    Min bebis i väntan på en "riktig".

• EmMagnus
    passionsblomman skrev 2009-09-09 20:30:52 följande:
    HA! Det var fruktansvärt för när hon masserar så går hon på rejält, så det gör så ont att man håller på att gå åt!MEN efteråt är det skönt, för det hjälper och nu kan jag röra nacken mycket mer än före behandlingen.Synd bara att jag hade behövt typ 5 ggr istället för EN.Måste leta rätt på en ny massör i Småland. Och att matcha den här ryska kvinnan blir inte lätt, för hon är jätteduktig.Jenny står brud 090801 skrev 2009-09-09 19:23:49 följande:
    Vart i Småland? Jag vet en superbra i Nässjo!
Svar på tråden I vått och torrt och väntan