Inlägg från: lanovia 08 |Visa alla inlägg
  • lanovia 08

I vått och torrt och väntan

Eller också blir det ett plus Bruttan. *visslar den vanliga plusar melodin*
    Det var väldans vad alla bli förkylda här i tråden. har vi börjat smitta varandra via cyberrymden?

Tycker faktiskt inte jag svullar i mig socker, men ökat sockerintaget har jag. Om inte varje dag så går det nog i någon lite sötbit varannan dag. Men det är ju inga stora mängder och verkar ju vara lugnt än så länte.

Haha, ja du vad gjorde jag i tält?? Har enbart mig själv att skylla. Jag har tjatat på mannen att vi måste tälta något i sommar. Vi har de två sista åren fått till några korta typ weekendssemestrar i tält, vilket varit mysigt. I år blev det inget sådant. Så när vi nu skulle på fest långt ute i skogen och mannen ville att vi skulle stanna över natten, så bestämde vi oss för tält. Väl framme så sa de att om vi knör får vi nog plats inne i stugan (den var pytte pytte liten). Men jag känner killarna som var på festen och visste att gravidtrötta jag skulle inte få lägga mig så tidigt som jag ville om vi skulle sova där, alltså proppsade jag på tält. *tar lite utav medicinen som Daa fick*

• lanovia 08

Nu skall jag snart gå hem, ikväll skall vi måla staket.
    Lite nervöst, hoppas färgen vi valt blir bra.

• lanovia 08

Är alldeles för trött och SVINhungrig för att kommentera allt som skrivits här ikväll. (vi har jobbat på bra med målning av staket)

Men måste ge Blommis *världens största och fetaste kram* Vännen vilken dag! **** för stoppet! *kramar igen*
    Konstigt av dem att ge dig ett sådant besked och sedan inte förklara mer.
    *kram*

• lanovia 08

Betyder det att du testat positivt????

Fjällbruttan skrev 2009-08-24 21:46:37 följande:
    Era visslingar funkar Ska bara hålla tummarna för att det går bra nu....
  • lanovia 08

Nu mat, bok och sova! Läser och kommenterar mer imorgon.

Hoppas Blommis make är hemma nu. Annars kryper jag ner i soffan med dig och klappar kinden.

• lanovia 08

Blommis, vet du hur länge det dröjer innan du får veta något mer?

Bruttan, Grattis!!! Vad roligt!!!

Ninnis, hur går det med hunden?

• lanovia 08

Leksi vad kul att ha gjort första besöket. Bekräftelse på att allt ser bra ut dröjer tyvärr innan man får. Vi fick inte det förrän i v 14. Men det är ju olika hur de gör på olika ställen, tror en del får vänta tills UL, eller?

• lanovia 08

Villemoa hoppas du mår bättre idag!

Nu skall jag iväg på möte. Är yr o konstig idag. Hoppas det släpper snart.

Kram alla

• lanovia 08

JA!!!!!!

Daa skrev 2009-08-25 11:49:30 följande:
    Jomen, förresten: är det någon som är i Göteborgstrakten 10 oktober och vill se efter/hänga med en strandsatt norrbottning?(alltså, jag )
  • lanovia 08

Bruttan, Rut funderar vi på som andranamn, dock bara om det blir en tjej, låter lite grymt mot en kille.
    Båda våra farmödrar hette det så hade varit lite roligt att kunna döpa efter dem.
    Också är jag trotsig som alltid. Båda våra mödrar har sagt att vi måste döpa en ev tjej till X i andra namn. Detta eftersom svärmor heter det, min mor, jag och svägerska har det som andra namn. Alltså är det tydligen ett måste att vi för vidare det namnet. Och ju mer krav som uttalas om detta desto mer anti blir jag.
    Trotsig? Jag? Nä!!!

Svar på tråden I vått och torrt och väntan