• Ninnnis

I vått och torrt och väntan

Min mobil ringde nyss, det stod gudsonens mammas namn i displayen. När jag svarade så hörde jag ett litet: "Jag saaaaknar dig! Det är så tråååååkigt här! Jag saknar dig hela tiden, jag vill åka hem till dig!"

Lille älsklingen får ju bara vara på dagis 15 timmar i veckan eftersom hans mamma är föräldraledig, och det blir nog lite för lite action för hans smak ibland. Gudmor smälte ju såklart direkt och jag lovade att köra hem och leka med honom efter jobbet. Jag hade tänkt köra hem och städa, men det kan vänta! Dessutom utlovade hans mamma middag

Han hade först tänkt ringa till sin pappa, men han ångrade sig. Han tyckte först det verkade lite läskigt att ringa till mig också, men när hans mamma sa att hon hade numret i telefonen så ville han ringa ändå. Hjärtegullet!

• Ninnnis

Hej Ankan! Jag blir alltid så glad över att se din söta anka

Jag är så glad för din skull att ni verkligen kan glädjas nu. Härligt! Men vänta du bara, magen ska nog bli stor och rund ska du se

Visst kunde du inte ses på söndag? *hoppas hoppas hoppas att du kan*

• Ninnnis

Visst är han! Min lilla ögonsten

Hvidbrud skrev 2009-11-12 11:19:02 följande:
    Ninnnis: Vilket underbart telefonsamtal! En sån guldklump han är, din gudson! *Hjärtar*
  • Ninnnis

Åh, Hvidis, med den beskrivningen av E´s lilla darrande underläpp förstår jag att du låter henne sova lite till

Håller helt med dig angående Smommy-grejen. Orkade inte ens läsa hela

Vad skönt med massage! Heja Batman

• Ninnnis

Låter knepigt, Hvidis. Har tyvärr inga tips att ge i frågan...

Fick precis veta att närmaste chefen har svininfluensa. Tur i oturen är att hon skadade axeln och var hemma från jobbet hela veckan innan hon blev sjuk, så förhoppningsvis har hon inte hunnit smitta någon av oss andra.

• Ninnnis

Jamen det är ju det vi har sagt hela tiden! Ankungen!

Ankan80 skrev 2009-11-12 11:48:56 följande:
    Förresten så på ul-bilden så ser bebisen ut till att ha en riktig pussmun/näbb. Kanske är en liten anka ändå?
  • Ninnnis

Daa, då bestämmer vi att det är bättre nu och sen visslar vi lite diskret ett tag till...

• Ninnnis

Batman?

Hvidbrud skrev 2009-11-12 12:07:10 följande:
    Åh, jag hör ljud från sovrummet. (nån ligger och grymtar, vem kan det vara?)
Svar på tråden I vått och torrt och väntan