Kram till Blommis och katterna!
Lanovia, "utskällning" Sushistället heter Hai och ligger på Davidshallstorg, men det är väl inte direkt billigt. Men fantastiskt gott! Vi ska köpa med mat därifrån idag, faktiskt Ska fundera på om jag har några andra tips.
Jenny, vad skönt att du får hjälp så snabbt.
Fru Bygg, då verkar du vara garderad
Jag hade så mysigt med gullungen igår. Vi byggde koja, lekte spöke, läste bok med mera. Vi satt och tittade i en leksakskatalog, då frågade jag vad han önskade sig i julklapp. Då kliar han sig i huvudet och säger: "Det är så svårt att bestämma sig! Man blir ju alldeles snurrig i huvudet!"
Maken och vovven kom hem sent igår, jag sov sedan länge. Vovven brukar inte vakna när jag smyger upp tidigt, utan jag brukar väcka honom för att gå ut en sväng innan jag kör till jobbet. Imorse hörde jag dock att han vaknade när min klocka ringde klockan 5. Jag gick in och satte mig på toaletten, och när han insåg att det var jag så blev han alldeles överlycklig, hoppade upp i mitt knä, slickade mig i ansiktet och ville bli kliad på magen. Sen var han uppe med mig ända tills jag körde, han låg till och med i mitt knä när jag åt frukostgröten. Fredag den 13:e måste ju bara bli en bra dag med en sådan start!