• Fru Bygg

I vått och torrt och väntan

Kram tillbaka till dig, Ninnnis. Ha en bra träning!

• Fru Bygg

Jaha, då får jag väl spamma lite själv här då!

• Fru Bygg

Trevligt att ha lite spamsällskap, Pumpkin! Grattis igen till er lilla myra!
    När är det beräknat?

• Fru Bygg

Maj är en härlig månad! Då slipper du ju också gå höggravid i sommar. Fast det är klart, det spelar ju ingen roll, för man gör ju allt för de små liven ändå!

Nu ropar Ella att hon vill ha mat. Eller ja, hon skriker för att hon är hungrig!

• Fru Bygg

Spännande Lanovia med bara 10 veckor kvar. Det kommer inte att sjunka in förrän du har din spillevink i famnen, eller kanske inte ens då. Vet inte om det har sjunkit in hos mig ännu att jag har en liten prinsessa! Kommer på mig själv med, visst jag är mamma och har en underbar liten dotter!

Ninnnis, bra jobbat med spammandet!

• Fru Bygg

Det är riktigt svårt detta med dygnsrytmen! Läste någor forum på familjeliv (usch, där ska man inte läsa) om någon som hade nattrutiner på sin bebis som var 1 månad. Vet inte alls hur de lyckas. Visserligen så sover Ella bara i 3-4 timmars pass om nätter (förutom 1 natt) och vi försöker att vara duktiga med att ta på henne pyjamas och släcka ner på kvällen. Men det känns som om sömnen är på hennes villkor forfarande. Jag menar, hon sover när hon är trött och är vaken när hon är pigg.

Fick se en bild på Esther och Bella, så underbart söta!
    *hjärtar*

• Fru Bygg

Jag hoppas att det inte finns en maxgräns på dessa forumen, för då hade vi fyllt den direkt!

• Fru Bygg

Gick det bra att träna igår, Ninnnis?

• Fru Bygg

Hvidis, Ja, det är verkligen otroligt. Ella börjar mer och mer utveckla sin personlighet nu, det händer så mkt så snabbt.

Svar på tråden I vått och torrt och väntan