I vått och torrt och väntan
Fjällbruttan skrev 2009-08-26 10:20:56 följande:
Godmorgon.... inga prickar här inte!Dvs, det som dagispersonalen trodde var vattkoppor var... myggbett!! Som de aldrig sett de här förut....Men tack gode gud för fåret Shaun, Saga sitter klistrad framför Tv:n så jag har junnit vika tvätt och sen kasta i fler maskiner, tar det aldrig slut?? (dum fråga egentligen..)Hvidis: håller tummarna allt vad jag kan för du ska bli av mad lokalen Blomman, har det kommit några bud än? vet att det är omvisning men budgivningen kan ju ha startat... nyfiken Lanovia, håller med dig om AF, det som framförallt retar mig till döds är min förmedlares inställning, hon bemöter mig som jag vore 3 år och när jag ställer frågor blir hon jätteirriterad! Men om jag inte varit Arbetslös på en massa år, då måste jag väl få ställa frågor så att jag gör allt rätt?? Eller??Sen tycker jag det är förnedrande att bli bemött på det viset när jag är nästan 40...och dessutom så om inte jag var Arbetslös.... då skulle hon inte ha jobb... kanske nåt att tänka på för surtanten! Hon har tom. sån där ihopsnörpt mun! Kollade om jag kunde byta med kundtjänst men då måste jag gå via chefen som givetvis ärpå semester... till 1:a september!Pralinen Jessica, DELEGERA Sätt er ner och fundera på vad ni vill ha gjort till festen och vem ni kan lämna det till, och så lämna det! Så gjorde vi och det funkade jättebra!Håruppsättning och blommor kan ju vara lite knepigare, men finns det ingen på Lanzarote som fixar bröllop?Borde finnas nån svensk där som gör det, finns ju i Thailand Kolla i så fall med dem vad de rekomenderar.Kanske starta en tråd och kolla om nån annan gift sig där och vad de rekomenderar-Lycka till med allt, även bebisverkstan Ingis, vad mysigt med ett buffbus Har du sett nån lite fot tryckas ut genom magen än?Men hallå...myggbet o vattenkoppor....eeehhhh...tror ni får skicka personalen på synundersökning.
O vattenkoppor är väl bara bra att de sprider runt på dagis....så blir de immuna mot det eller?
Ang AF....tror de har en viss mall som de anställer folk efter...det ska vara sura jävlar...helst med citronsur mun o vresiga o inkompetenta till att svara på frågor ska de osså vara!
OM jag har känt fossingar!!
Jodå...de åker tvärs över magen ibland....kittlar rätt mkt!
O så brukar jag försöka att kittla buset på fossingarna om jag kan! Tror att den är en liten styrketränare....inte fotbollspelare för den sparkar inte....men stretchar magen o tänjer....DET gör den!
Ska bli intressant o se om buset gör som Blommis son gjorde....ligger med armar o ben rakt ut från kroppen....det ska gudarna veta att jag ser fram emot att få göra....på mage helst!