Hejom fejom! Nu har jag varit på middag och fått sätta mig vid dukat bord och dricka lite vin och bli ompysslad! Det var alldeles underbart och PRECIS vad jag behövde.
Sonen sover kvar där och sambon har åkt vidare mot nattens extrajobbande, så nu är jag solokvist och allena härhemma. Skitskönt!
Berättade jag för er att vi hade en egen visning nu på em?
det kom ett par som åkt ända från NORRTÄLJE och hit utan att ha pratat med mäklaren eller nåt. De såg stället på nätet och sa:det ska vi se, packade in sig i bilen och åkte hit!
Så, jag känner mig mycket nöjd med att vi gick fram och presenterade oss och att det blev så att de kom på visning lite av sig självt liksom. De sa att de skulle ringa mäklaren ögonaböj.
Kom förresten på att man väl såg halvfräsch ut när det där paret kom idag, eftersom man inte duschar och tvättar håret INNAN man går ner och drar ris, eldar, gräver och rensar vid stranden. Gummistövlar och groviskläder och ett fågelbo i huvet... Nåväl, de struntade nog i mig och fokuserade på utsikten..
Jag sms mäklaren för att höra om de hade ringt henne sedan eller ej.
-De HADE hört av sig och är jätteintresserade och de ska höras igen på måndag. (Då ju även det Italienska paret och de som redan är med och budar ska höra av sig med vad de har att säga)
Det är för spännande att ens tänka på.
Jag vet att jag kan få äta upp det här och att det låter flummigt, men min magkänsla säger mig att det är något särskilt med det här paret som dök upp idag. Jag tror det kommer vara de som hamnar här.
Sedan kan jag ju ha hur fel som helst och de kanske aldrig ens lägger ngt bud eller vad som helst. Men så känns det i magen.