I vått och torrt och väntan
hmmm... enhandsgrepp... din make är ju inte hemma men min fantasi skenade iväg i Ingis-stil där.
Dags att gå o lägga sig tror jag...
hmmm... enhandsgrepp... din make är ju inte hemma men min fantasi skenade iväg i Ingis-stil där.
Dags att gå o lägga sig tror jag...
Bruttan vad roligt att ni alla 3 skall ha barn samtidigt. Och hurra för att ni får göra testena nu!
blommis, håller tummarna i budgivningen! *kniper allt som går*
Fokusera då på gott humör!
inte tänka negativt in till sanning!
Jag skall också lägga mig nu. Måste komma tidigt till jobbet så jag kan gå tidigt (skall skjutsa föräldrar till flygplats).
Och ev har jag morgonpromenaden med hunden om jag inte lyckas förhandla bort. Finns risk för arla morgon imorgon.
*snark*
Godmorgon.
Eftersom jag nu har världens bästa man där hemma slapp jag gå med hunden i morse. Lite tråkigt, för mysigt att gå med henne så matte har dåligt samvete men bra för då kom jag i väg till jobbet lite tidigare ändå.
Tänk om denna dag den 28 aug 2009 kunde gå till historian som den dag Blommis får det vinnande budet (och ett högt sådant) och samtidigt får en insemination som fungerar!!! hade ju varit underbart!!!
Hvidis vad mysigt det låter med lilltjejen. *kramar er båda*
Bruttan skall ni åka iväg idag då eller? Ha det så mysigt!!!
Skönt att du inte blödde igår. hoppas allt är som det skall.
Ingis hur skall det gå när du går hemma sedan, innan barnet kommer? Du kommer väl skriva ännu längre inlägg.
Villemoa vad tränade du?
Vart har Grå katt tagit vägen?
Låter som ni har en intressant helg framför er Bruttan.
Ingis, har du testat bränna yogaskivan ännu?
Vad heter den du har? Vart köpte du den?
Grå katt, låter jobbigt. Fy fasiken att stå där på kullen och flåsa. Hoppas det snart går över.
Ninnis, hoppas också att hunden piggnar till av pencilinen. Vore skönt om vi slipper ta avlivningsbeslut medans föräldrarna är borta.
Ingis, ja försök gärna bränna om du vill och hinner. Jag funderar starkt på att köpa en skiva annars.
Har kommit in på 2nd thoughts vad gäller vattengympan igen. Velig? Jag?
Nu skall jag bara jobba en timme till, sedan är det HELG!!!
Skall dock in och jobba en snabbis på söndag, får jag inte glömma i helgglädjen. *printar in i det dåliga minnet*
Ojoj vad nervöst Blommis. En soffa är ni verligen värda efter allt slit!
Tänker på dem som budar också, undra hur nervösa de är nu??!! Om de verkligen vill ha huset också kommer noågon annan o bjuder över.... men då är det bara att bjuda lite till så du får mer pengar.
Här blev det lite anti-klimax. Har precis kommit hem från flygplatsen med en trött stackars hund, är verkligen en gamling vi skall ta hand om en vecka. Men min gamling.
Ialla fall anit-klimaxet. Vi skulle ha varit till svärföräldrarna ikväll, trevlig fredagskväll med mat o så. Men nu fick vi veta att svägerskan (som bor där just nu) håller på att bli sjuk, förkyld och förmodligen feber. Ivanliga fall brukar vi rycka på axlarna och tycka att det som inte dödar det hädar. T.ex gosade vi med mina brorsbarn för några veckor sedan när de hade halsfluss och vi klarade oss bra ändå.
Men nu, symptomen gör oss lite oroliga, kan ju vara en vanlig förkylning eller också den kära gris-sjukan. Och med ett litet barn i magen blev vi visst ännu mer kloka än vanligt.
Så vi har tagit vårt tråkiga förnuft till fånga och bestämt oss för att stanna hemma ikväll.
så nu är bara att försöka komma på vad vi skall äta ikväll. Film lär det bli ialla fall.
Den gamla trötta hunden, finns nu inte mera.
Vi satte oss i TV-soffan strax innan nio för att mysa och ta det lugnt. Helt plötsligt började hunden rycka konstigt med huvudet vilket slutade i ett rejält epilepsianfall, vi åkte iväg till Blåstjärnan. Efter ytterligare ett anfall och snabb undersökning av honom blev slutsattsen att antingen måste de göra en stor ordentlig undersökning (Dv.s röntgen massa prover etc etc) eller så var det dags att låta honom sova för gott.
Då han var 11 år och varit trött de sista så visste jag redan vad mina föräldrar skulle säga men ringde ändå och pratade med dem.
Nu sover han som sagt gott. *gråter i mängder*