I vått och torrt och väntan
Nattpromenad menar du...
Månen är väldigt vacker ikväll!
Jag ska äta några kräftor och soooova sedan. Inseminarium imorgonbitti...
Natti natti!
Nattpromenad menar du...
Månen är väldigt vacker ikväll!
Jag ska äta några kräftor och soooova sedan. Inseminarium imorgonbitti...
Natti natti!
Vad falls Igis! Håller du på att tjuvstarta eller vad säger du!
Jisses vad roligt och spännande!
Grattis Betty till ert härliga bröllop!
vad kul att du kikar in igen!
Lanovia, bra att du kom ut en sväng och inte konstigt att det fortfarande känns sorgset såklart!
Här har det varit inseminarium på förmiddagen och sedan har vi bara legat och vilat. Det känns att allt vi gör just nu tar massor av energi.
Jag har rejält ont i axlar och nacke, så idag är det faktiskt bara vila som gäller. Tänker inte göra ett skit nytta. bara finnas till.
Jag ska in i morgon igen och göra VUL för att kolla att follikeln är borta så et inte behövs imorgon med.
Vad jag förstod så var det inte på vänster-som är den fria, utan höger, men M på kliniken säger att det kan funka ändå. Och hon vet ju vad hon pratar om så jag lyder henne...
Men nu är det en bil härutanför IGEN!
...den åkte igen, shit vad skönt! Jag har ingen visning idag. Jag har paus.
NU kom killen som var här med sin familj igår tillbaka och skulle visa sin mamma den underbara utsikten här!!!
Jag bjöd på kaffe och var så trevlig jag kunde...
Lanovia, det är ingenting farligt med att gråta. Det är en väldigt bra ventil och det går över när man har gråtit klart.
Här är det jättekonstigt, för å ena sidan så slappar jag också idag. MEN det händer ju grejor hela tiden härutanför!
Det är inte riktigt hemmets lugna vrå här längre.
Lite känner jag att jag inte har någonstans att ta vägen faktiskt. Det kan dyka upp vem som helst när som helst.
Ovant, när man dessutom bor MITT ute på landet, och på sin höjd brukar se grannanrna promenera med hunden eller se några rådjur tjuväta äpplena...
Ja och att se i levande livet och ute i verkligheten slår alla UL i världen!
lanovia 08 skrev 2009-08-30 16:41:20 följande: